خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مدیران نباید در ساعات غیراداری تلفن همراه خود را خاموش کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در همایش معاونان فرماندار و بخشداران استان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم مردم مسئولیت پذیر باشند باید از خودمان آغاز کنیم، گفت: مدیران نباید در ساعات غیراداری گوشی‌های همراه خود را خاموش کنند چراکه شغل ما 24 ساعته بوده و باید هر لحظه در دسترس باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۱۶۰۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی‌فر با بیان اینکه دوره اول دولت تدبیر و امید در استان با موفقیت‌هایی سپری شد و ما نیز شاهد برگزاری انتخابات بعدی و آغاز به کار دوره دوم دولت تدبیر و امید بودیم، اظهار داشت: امیدواریم در دوره دوم و با مدیریت استاندار نیز شاهد موفقیت‌های بزرگ برای استان باشیم.

وی با اشار به بحث تکریم ارباب رجوع، افزود: با توجه به موقعیت اداری فرمانداری‌ها و استانداری در نگاه عموم جامعه هنوز فرماندار و بخشدار به عنوان نماینده حاکمیت تلقی می‌‌شوند، مردم در هر زمینه‌ای مشکل داشته باشند توقع دارند تا بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها به این مساله رسیدگی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نمی‌خواهیم فراتر از اختیارات قانونی ورود کنیم اما در عین حال به عنوان نماینده عالی دولت و مسئول هماهنگ کننده امور در منطقه وظیفه داریم ورود سازنده و جنبه هماهنگ کنندگی خود را حفظ کنیم.

شهرتی‌فر تأکید کرد: هیچ ممانعتی ندارد حرف و مشکل مردم را بشنویم و در مسایلی که امکان نداشت به صورت محترمانه به دستگاه مربوطه منعکس کرده و پیگیری کنیم، در مقابل مردمی که به ما پناه می‌آورند و درد خود را به ما می‌گویند باید امید بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان دولت تدبیر امور و ایجاد امید برای مردم، باید خود را موظف بدانیم که ارتباط با مردم حفظ کرده و مردم را ولی نعمت خود بدانیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: در راستای انجام صحیح وظایف باید مسیر تقویت قانون‌گرایی، شفاف‌سازی، مسوولیت پذیری و پاسخ گویی را طی کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه خوشبختانه زمان بسیاری از مسایل را حل کرده، زمان تصور اینکه مردم هیچ چیزی را نمی‌دانند و به اوضاع ناآشنا هستند طی شده، چه بسا مردم بیشتر از همه به مسائل آگاه هستند.

شهرتی‌فر تأکید کرد: در جایی که مهم‌ترین مسئله را موضوع مسوولیت‌پذیری می‌دانیم، اگر می‌خواهیم مردم مسوولیت‌پذیر باشند باید از خودمان شروع کنیم، مدیران نباید در ساعات غیراداری گوشی های همراه خود را خاموش کنند چرا که شغل ما 24 ساعته بوده و باید هر لحظه در دسترس باشیم.

وی اضافه کرد: دولت ما که برخاسته از رای مردم بوده و بر این معتقدیم که به دوبار به مردم مراجعه خواهیم کرد با توجه به این مساله اینگونه نباشد که بگویند فلان نماینده رای مردم را گرفت و رفت و پشت سرش را هم نگاه نکرد و زمان انتخابات دوباره خواهد آمد، نباید اینگونه باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: ما تلاش داریم رضایت مردم را جلب کنیم، حتی اگر می‌خواهیم پاسخ منفی بدهیم باید با حفظ ادب و احترام این کار را بکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها