مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

ارائه بیش از 108 میلیارد ریال خدمات درمانی رایگان به این بیماران در مهرانه

مهرانه به این بیماران خدمات درمانی اعم از رادیوتراپی، سی.تی.اسکن و شیمی‌درمانی رایگان به ارزش بیش از 108 میلیارد و 183 میلیون ریال ارائه کرده است که عمده این خدمات مربوط به رادیوتراپی بوده است.
کد خبر: ۸۹۶۱۲۲۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه گفت: 61 فقره پرونده جدید در این مرکز در مدت زمان یاد شده تعداد کل بیمار پذیرش شده از آذر سال 93 (ابتدای فعالیت) تا پایان آبان 96 را 2 هزار و 412 نفر تشکیل شده است.

مهندس جواد گرانمایه افزود: مهرانه به این بیماران خدمات درمانی اعم از رادیوتراپی، سی.تی.اسکن و شیمی‌درمانی رایگان به ارزش بیش از 108 میلیارد و 183 میلیون ریال ارائه کرده است که عمده این خدمات مربوط به رادیوتراپی بوده است.

وی با بیان اینکه در آبان ماه 43 نفر از بیماران مبتلا به سرطان از قبل پذیرش شده در مرکز رادیوتراپی مهرانه درمانشان خاتمه یافت، اظهار داشت: 27 نفر از بیماران پذیرش شده در آبان 96، از سایر نقاط کشور به این مرکز مراجعه کرده‌ بودند.

مهندس گرانمایه تعداد بیماران بهره‌مند شده از خدمات مشاوره در رادیوتراپی و درمانگاه شیمی‌درمانی در مدت زمان یاد شده را به ترتیب 76 و 33 نفر اعلام و تصریح کرد: تمامی خدمات رادیوتراپی و اسکان  مهرانه برای بیماران مبتلا به سرطان اقصی نقاط کشور کاملا رایگان می‌باشد.

 

ارسال نظرات