علیه اقدام اخیر ترامپ صورت گرفت؛

شعار "مرگ بر آمریکا" در دانشگاه بین‌المللی قزوین طنین انداز شد

دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین علیه اقدام اخیر ترامپ برای به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مقابل مزار شهدای گمنام این دانشگاه تجمع کردند.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۱۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین روز گذشته بعد از نماز ظهر و عصر، علیه اقدام اخیر ترامپ برای به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مقابل مزار شهدای گمنام این دانشگاه تجمع کردند.

سید ابوالحسن نائینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در این تجمع اقدام ترامپ درباره قدس را محکوم کرد و گفت: سخنان ترامپ در به رسمیت شناختن پایتختی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس که نشان از اقدامی نابخردانه و بدور از منطق و عقلانیت رئیس جمهور امریکاست به روشنی تلاش دشمنان اسلام را در جهت ایجاد بی ثباتی و تنش در منطقه و جهان و  تضعیف  نمودن جهان اسلام نشان می دهد.
 

photo_2017-12-10_12-50-35.jpg 

وی تصریح کرد: این تصمیم مذبوحانه که بیانگر نقض علنی حقوق ملت مظلوم فلسطین و معاهدات بین المللی است باعث خشم و انزجار امت اسلامی و جهان اسلام و جریحه دارشدن احساسات میلیون ها مسلمان در سراسر جهان گردید.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین افزود: در پی این تصمیم مسلمانان جهان هوشیارتر از قبل همراه و همدل با ملت مظلوم فلسطین مسیر مقاومت را ادامه خواهند داد و نشان خواهند داد این اقدام نخواهد توانست هویت قدس را که ریشه ای دینی، تاریخی و کهن در جهان دارد و همراه با ارزش‌های اعتقادی مسلمانان و جهان اسلام است خدشه دار کند.
 
     photo_2017-12-10_12-50-37.jpg

نائینی اظهار کرد: جامعه دانشگاهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) همسو با مسلمانان جهان این اقدام را به شدت محکوم کرده و اعلام می داریم دونالد ترامپ بداند که  بیت المقدس،نخستین قبله مسلمانان بخشی لاینفک از فلسطین، متعلق به فلسطینی‌ها باقی خواهد ماند و مسلمانان جهان اسلام با وحدت و یکپارچگی از این اقدام ننگین جلوگیری خواهند کرد.
 
گفتنی است در این تجمع دانشگاهی، دانشجویان و دانشگاهیان این دانشگاه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و شعار "مرگ بر آمریکا"، " و "مرگ بر صهیونیست" سر دادند.
 
photo_2017-12-10_12-50-20.jpg

photo_2017-12-10_12-50-42.jpg
 
ارسال نظرات