مرکز ترنج برگزار می کند؛

دوره ی آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با محوریت کتب شهید مطهری(ره)

دوره ی آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با محوریت مطالعه سیر کتب شهید مطهری(ره) توسط حجت الاسلام حسن پور از 24آذر در مجتمع13آبان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۱۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مرکز تربیت نیروی جوان انقلابی (ترنج) دوره ی آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با رویکرد تدریس کتب شهید مطهری(ره) برگزار می کند. مدرس این دوره حجت الاسلام مرتضی حسن پور مدرس حوزه و دانشگاه و معاون سابق تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی می باشند. در این دوره، طبق سیر مطالعاتی از پیش تعیین شده 10 جلد از کتب موضوعی شهید مطهری که نیازهای اولیه دانشجویان را به لحاظ مبانی اندیشه ای و دینی تامین می کند و موجب فراهم شدن چهارچوب مبنایی ذهنی جهت ادامه ی سیر مطالعاتی و اندیشه ای می شود تدریس خواهد شد.

این کتب که از آثار مبنایی و فکری شهید هستند عبارتند از: سیری در سیره ی ائمه اطهار، سری در سیره نبوی، حیات اخروی، جامعه و تاریخ، انسان درقرآن، وحی  و نبوت، جهان بینی توحیدی، انسان و ایمان، زن و مسائل قضایی و سیاسی، گریز از ایمان و گریز از عمل.
این دوره از جمعه 24 آذر شروع خواهد شد و بناست هرجمعه دوجلسه از ساعت 8:30 الی 12برگزار شود و به مدت 14 روز جمعه (جمعاً28جلسه) تشکیل خواهد شد. لازم به ذکر است که در ایام امتحانات و بعضی ایام دیگر به صورت توافقی با شرکت کنندگان، ممکن است در روزهای برگزاری دوره تغییراتی صورت پذیرد.
مرکز ترنج دوره ی آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با محوریت کتب شهید مطهری(ره) را در تهران، خیابان طالقانی (ایستگاه مترو طالقانی)، مجتمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان برگزار می کند. لطفاً جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبگاهMtoranj.ir  و کانال تلگرام https://t.me/Mtoranj110 و یا آی تلگرامی @Mtoranj96مراجعه فرمایید.

ارسال نظرات