به همت فرمانده ناحیه ثارالله یزد:

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در مراسم جشن وحدت برگزار شد

به مناسبت هفته وحدت و به همت فرمانده ناحیه ثارالله یزد و در راستا ی ارج نهادن به و مقام شامخ شهداء ازپنج خانواده شهید مدافع حرم افغانی تیپ فاطمیون ساکن یزد در جشن وحدت تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۹۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:به مناسبت هفته وحدت و به همت فرمانده ناحیه ثارالله یزد و در راستا‌ی ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و مقام شا مخ شهداء از پنج خانواده شهدای مدافع حرم افغانی تیپ فاطمیون ساکن یزد در جشن وحدت تجلیل بعمل آمد.
دراین مراسم فرمانده ناحیه ثارالله یزد ضمن تشکر وقدردانی از حماسه وفداکاری‌های تیپ فاطمیون درمبارزه با گروهک تکفیری داعش نقش این عزیزان را دربه پیروزی رسیدن جبهه مقاومت پررنگ وارزشمند ارزیابی نمود.
وی درادامه افزود: دشمنان اسلام می‌خواهند با تمام امکانات بین مسلمانان تفرقه بیندازند و وظیفه مسلمانان در این برهه از زمان این است که با وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی توطئه استکبار جهانی را خنثی کنیم و با محور قرار دادن دشمنان واقعی اسلام در راستای نابودی آن‌ها تلاش نماییم.
فرمانده ناحیه ثارالله در ادامه به شکل گیری داعش توسط مدعیان حقوق بشر اشاره و گفت: آمریکای جنایتکار یه غده‌ی سرطانی را در عراق و سوریه روی کار آوردند و فرزند حرام زاده‌ی داعش را بوجود اوردند، این گروه منحوس با انواع فجایع به کوچک و بزرگ و شیعه و سنی و سایر ادیان هیچ رحمی نکردند و لازم است در این موارد امت اسلامی با وحدت مقابل این گروه‌های تفرقه افکن بایستند.
ارسال نظرات