فرمانده انتظامی استان البرز:

انجام عملیات بازرسی از باغ تالارهای کرج/دو باغ پلمب شد

فرمانده انتظامی استان البرز از انجام عملیات بازرسی از باغ تالارهای شهر کرج خبر داد و گفت: دو باغ تالار به دلیل تخلف پلمب شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۳۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  ، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته عملیات نظارت بر باغ تالارهای کرج انجام شد.وی با اشاره به حضور ۲۰ اکیپ پلیس در این عملیات، گفت: طی این عملیات ۱۱۲ باغ تالار مورد بازدید قرار گرفت.

انجام عملیات بازرسی از باغ تالارهای کرج/دو باغ پلمب شد

فرمانده انتظامی استان البرز با تأکید بر اینکه نحوه فعالیت و ارتباط با مردم به مدیریت این باغ تالارها آموزش داده‌شده است، گفت: طی بازدیدهای انجام‌شده به ۱۰ باغ تالار فاقد استانداردهای لازم اخطار پلمب داده‌شده است.

سردار محمدیان در بخش دیگری تأکید کرد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز دو باغ تالار که در آن شئونات دینی رعایت نمی‌شد به مدت سه ماه پلمب شد.

وی بابیان اینکه برخی از باغ تالارها از مردم مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کنند، گفت: برخی از این باغ تالارها میزبان مراسم‌های خارج از شئونات بودند که مورد اعتراض اهالی منطقه نیز شده بود.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: باغ تالارهای که فاقد مجوز هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح اقدام کنند.

سردار محمدیان از شهروندان هم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در باغ تالارها مراتب را به اطلاع پلیس برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها