همایش منادیان وحدت

طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق در قالب اجرای نمایش به شبهات وهابیت پاسخ دادند

به مناسبت میلاد پر سرور فخر کائنات حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن باشکوهی توسط مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق در بیت الرضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۵۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق،در این جشن که با حضور طلاب و بانوان بسیجی بافق برگزار شد، پس از قرائت قرآن، طلاب با اجرای نمایش به برخی از شبهات که از سوی وهابیت بر شیعیان وارد می شود جواب دادند.

مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه خواهران بافق در رابطه با شبهات مطرح شده گفت: بر اساس اعتقاد وهابیان مردها برای ورزش صبحگاهی باید هر صبح همسر خود را مورد ضرب و شتم قرار دهند. بانوان را از کنار دیوار قرار گرفتن منع می کنند و معتقدند چون دیوار در زبان عرب مذکر است لذا نباید زن به دیوار تکیه کند.
وی افزود: یکی دیگر از عقاید خرافی آنان این است که بوسیدن ضریح پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) شرک به خداوند تبارک و تعالی است که در قالب نمایشنامه به آن پاسخ داده شد.
تفکری تصریح کرد: قرائت چکیده مقالاتی با محوریت وحدت توسط طلاب در کناز همایش به اثرگذاری و جایگاه ویژه وحدت در بین نسل جوان جلوه ویژه ای به همایش داد.
در ادامه مراسم، «خانم فاطمه شفیعی» و «خانم ریحانه عبداللهی» از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق به ذکر فضائل و خصائص پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداختند و مدیحه سرایی کردند.
گفتنی است طرح سؤال از نمایش اجرا شده، اهداء جوائز به برندگان مسابقه، اجرای سرود توسط کودکان جامعه القرآن و برپایی مقرکتاب از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت هفته وحدت در بیت الرضا بافق برگزار شد.

ارسال نظرات