امام جمعه موقت مبید:

ما اسرائیل را بعنوان طویله ای هم نمی شناسیم/پژوهش لازمه پیشرفت هر جامعه

امام جمعه موقت میبد : ملت ما و محور مقاومت و همه مسلمانان ، داغ این اقدام شینع و کثیف ترامپ را بر دل امریکا و صهیونیست ها خواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۹۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد ، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفتهبا اشاره به صحبت مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، بیان کرد:از آنجا که در ماه‌های گذشته مقاومت توانست با قدرت، اظهار وجود کند و داعش را در منطقه نابود کرد و نقشه‌های آمریکا نقشه بر آب شد، اکنون آمریکایی ها مخصوصا ترامپ سراسیمه برای نجات اسرائیل تلاش می کند و درصدد است جنگ روانی در سطح بین الملل و منطقه به وجود آورد. آمریکاباانتقال سفارت خودبه قدس عجزخودرانشان دادوضربه محکمی راازملت شجاع ایران وجبهه مقاومت خواهدخورد.

حجت الاسلام محمد اعرافی با بیان اینکه ایران اسلامی با نفوذ خود در کشورهای مسلمان و منطقه باعث حیرت و دیوانگی دشمن شده است تصریح کرد : ترامپ با این کار دروزاه های دوزخ آتش و خیزش انقلاب مسلمانان و منطقه خاورمیانه را بر روی منافع خود باز کرد و به زودی دامنش را خواهد گرفت.
خطیب جمعه موقت میبد افزود : ملت ما و محور مقاومت و همه مسلمانان ، داغ این اقدام شینع و کثیف ترامپ را بر دل امریکا و صهیونیست ها خواهند گذاشت .
اعرافی گفت : ما اسرائیل را نه بعنوان یک کشور کشور ،شهر و ده و نه بعنوان جایی در این اقلیم جهانی بلکه بعنوان یک طویله ای هم نمی شناسیم .
حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه آنها در مساله فلسطین دستشان بسته است و راهی برای پیمودن ندارند گفت : ترامپ ناچار است دست به این اقدام بزند چرا که آنها داعش را که به وجود آوردند نابود شد و اکثر توطئه های آنها در منطقه نقش برآب شد.
وی با اشاره به خنثی شدن توطئه خطرناک استکبار در یمن هم گفت : آنها می خواستند با قراردادن مردم مظلوم و مسلمان یمن در تنگنا ، انقلاب و خیزش یمن را در نطفه خفه کنند. 
خطیب جمعه موقت میبد افزود : اما بعد از سه سال جانفشانی و ایثار مردم یمن ، علی عبدالله صالح دیکتاتور یمن برای نابودی نهضت یمن که در کنار عربستان مزدور و جیره خوار استکبار و صهیونیسم قرار گرفت ، سرانجام عاقبتش مثل سه هم قطار خود رقم خورد .
امام جمعه موقت میبد با اشاره به نفوذ ایران اسلامی و صدور پیام انقلاب بدون سلاح و زور در جهان گفت : خوشا به حال شما ای مردم مسلمان ایران و خانواده های شهید و جانباز ،که امروز ثمرات شیرین انقلاب خودتان را می بنید.
حجت الاسلام اعرافی یادآور شد : امروز با این اقدام ترامپ یک خیزش بزرگی در حال وقوع است که موجب قیام و انتفاضه بزرگتر بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد. 
امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه عربستان و امارات خطر ایران را جدی تر از خطر اسرائیل می دانند و با چراغ سبز این دو کشور و بعضی از مرتجعین منطقه ، ترامپ دست به این اقدام زده است افزود : ملت بزرگ ایران با مشت های گره کرده و فریادهای رسا در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیست خواهند زد .
وی نوزدهم آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و آغاز هفته پژوهش و فناوری را گرامی داشت .
امام جمعه موقت میبد گفت : شورای عالی انقلاب فرهنگی باید تقنین قوانین فرهنگی و سیاست های مهم در همه عرصه های پژوهشی و آموزشی ، فرهنگ جامعه را فرهنگ اصیل اسلامی قرار دهد.
وی گفت : همه قوای کشور ، مجلس ، دولت و قوه قضایئه بازوان اجرایی برای شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند که می توانند جامعه را از نابسمانی نجات دهند .
حجت الاسلام اعرافی پژوهش و فناوری را در موسسات آموزشی ، مدارس ، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برشمرد و افزود : علم حقیقی وقتی است که در کنارش پژوهش باشد و باید تمام مسئولین آموزش عالی برای اعتلای امر پژوهش و تحقیق در دانشگاهها تلاش کنند.

 

ارسال نظرات