در یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم «مصطفی شیخ الاسلامی» + تصاویر

در یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم «مصطفی شیخ الاسلام» که از فارغ التحصیلان رشته برق این دانشگاه بود تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۴۶۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در اولین شب از یادواره شهدای گمنام و مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی که با عنوان «کنگره آسمانی عروج» در این دانشگاه برگزار شد، از از خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم «مصطفی شیخ الاسلام»  که از فارغ التحصیلان رشته برق این دانشگاه بود تجلیل شد.
گفتنی است در این مراسم مادر و پدر و همسر و فرزند این شهید والا مقام حضور داشتند.

IMG_7559.jpg

IMG_7744.jpg

IMG_7743.jpg

IMG_7885.jpg

IMG_7805.jpg

IMG_7777.jpg

IMG_7856.jpg

IMG_7870.jpg

شهید «مصطفی شیخ‌الاسلامی‌کندلوسی»  در 22 دی سال 64 در چالوس دیده به جهان گشود و در  16 آذر 94 در یک عملیات سنگین در شهر «حلب» پس از چند شلیک موفق و به هلاکت رساندن نیروهای دشمن، توسط نیروهای دست‌نشانده استکباری داعش، به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر شهید مصطفی شیخ‌الاسلامی در تاریخ ۹۴/۹/۱۹، بر روی دستان مردم چالوس تشییع و در گلزار شهدای مزار یوسف رضای این شهر به خاک سپرده شد.
امیر حافظ  تنها فرند این شهید مدافع حرم، ۵۷ روز بعد از شهادت پدر متولد شد.

شهید «مصطفی شیخ‌الاسلامی‌کندلوسی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از اعضای خانواده می‌خواهم بعد از شهادت من، برایم طلب مغفرت کنند. توصیه من به جوانان و همه مسلمانان جهان، نماز خواندن به موقع و رعایت اخلاق اسلامی است. هرگز رهبر انقلاب را تنها نگذارید و برای ظهور حضرت مهدی (عج) دعا کنید و از همه کسانی که باعث آزار و اذیت آنها شده‌ام، طلب حلالیت می‌کنم»
ارسال نظرات