آیت الله مدرسی:

سیاست های شیطانی آمریکا همواره در راستای تقویت بنیه‌ رژیم صهیونیستی بوده است

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: درحالی‌که باید همه قوای کشورهای اسلامی در مسیر پیشرفت قرار بگیرد اما دشمنان اسلام تلاش دارند تا کشورهای اسلامی را با چالش روبرو کرده و سیاست‌های شیطانی آمریکا همواره درراستای اسلام‌ستیزی و تقویت بنیه‌ رژیم صهیونیستی بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۶۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج  از یزد؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با سفرای کشور‌های اسلامی در خصوص مسئله فلسطین و ادعای اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: دشمنان اسلام همیشه درصدد واردکردن زخم بر پیکره اسلامی هستند و فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی که به‌عنوان غده سرطانی در بین کشور‌های اسلامی شناخته می‌شود جلوگیری از رشد کشور‌های اسلامی و صرف قوای آن‌ها در مسیر دفع ضرر است.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: درحالی‌که باید همه قوای کشور‌های اسلامی در مسیر پیشرفت قرار بگیرد، اما دشمنان اسلام تلاش دارند تا کشور‌های اسلامی را با چالش روبرو کرده و سیاست‌های شیطانی آمریکا همواره درراستای اسلام‌ستیزی و تقویت بنیه رژیم صهیونیستی بوده است.
وی بابیان این مطلب که مسئله فلسطین و قدس شریف برای همه مسلمانان جهان حساس و بااهمیت است خطاب به سردمداران استکبار اظهار داشت: مستکبرین عالم بدانند مسلمانان در این زمینه حساسیت بالایی دارند و با این اقدام قطعاً در شعله افروزی آتش جنگی در منطقه خواهند دمید و نهایتاً نیز به اهداف شیطانی خود نخواهند رسید.
آیت‌الله مدرسی تصریح کرد: یکی از سازوکار‌های مهم در مسئله فلسطین توجه جهان اسلام به نصیحت‌ها و سیاست‌های مقام معظم رهبری در این زمینه است و جمهوری اسلامی ایران نیز باید با اتحاد و همبستگی در داخل و خارج از کشور در مقابل دشمن مشترک و شماره یک جهان اسلام یعنی امریکا و اسرائیل بایستد و اجازه ندهد آنان به اهداف شوم خود دست یابند.
ارسال نظرات