تودیع و معارفه فرمانده حوزه حضرت ولی عصر (عج) ناحیه ری

مراسم تکریم (تودیع) و معارفه فرمانده حوزه 357 حضرت ولی عصر (عج) با حضور فرمانده محترم ناحیه حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۶۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه های حوزه حضرت ولی عصر (عج) ناحیه ری

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، سرهنگ طلوعی فرمانده ناحیه ری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از جناب سروان حیدری فرمانده اسبق حوزه 4  فعالیت های این حوزه را بالاتر از دیگر حوزه های شهری دانست  گفت:این حوزه بهترین حوزه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است و در تمام ماموریت های محوله با تمام قدرت حضور پیدا کرد و توانست  در ارزیابی های صورت گرفته به عنوان حوزه  نمونه در سطح استان  انتخاب گردد.

وی در ادامه وظایف فرمانده جدید جناب سرهنگ دوم ایوب برادران  را برای بسیجیان بیان نمودند و افزود:جنگ نرم موضوع بسیار مهمی است که وقتی دشمن از طریق نظامی موفق نمی‌شود، یا برای آنکه هزینه و تلفات کمتری متحمل شود، از طریق جنگ نرم وارد عرصه می‌شود.

طلوعی با بیان اینکه در جنگ نرم مسائل بسیار متعددی مطرح است، تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم از روش‌های مختلفی مانند راهکارهای سایبری و شبکه‌های مختلف مجازی استفاده و سعی می‌کند عقاید و تفکراتش را به جوانان و مردم القا کند.

وی با اشاره به تهاجم و همبستگی غرب و استکبار علیه ایران، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اکثر کشورها و دولت های استکبار در مقابله با ایران قرار گرفتند و در آن عرصه نیز توانستیم مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

تودیع و معارفه فرماندهان پایگاه های حوزه حضرت ولی عصر (عج) ناحیه ری

وی با اشاره به پیشرفت های فرهنگی و جنگ نرم، اظهار کرد: علیرغم اینکه تلاش های زیادی در این حوزه ها داشته ایم اما نتایج گویای آن است که در حوزه جنگ نرم باید بیشتر کار شود.

 

ارسال نظرات