خبرهای داغ:
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چاراویماق:

بازگشایی راه 40 روستای چاراویماق، 30 روستا همچنان در محاصره برف

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چاراویماق با اشاره مسدود شدن راه 70 روستای این شهرستان در پی بارش های شب گذشته، گفت: گروه های راهداری راه 40 روستا را بازگشایی کردند و تلاش برای بازگشایی 30 روستای محصور شده در برف همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۶۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، علی ابوالحسنی افزود : بارش برف از دیروز راه مواصلاتی این روستاها را مسدود کرد و گروه های راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.
وی اظهار کرد: هم اکنون راه های اصلی این شهرستان باز بوده و تردد در محورهای قره آغاج به هشترود و مراغه با تلاش گروه های راهداری در جریان است.
ابوالحسنی ادامه داد: هم اکنون مسیر10 روستا از بخش مرکزی و20 روستای بخش شادیان این شهرستان مسدود یوده و برای بازگشایی محورهای این روستا 4 گروه در حال برف روبی هستند.
وی به اتمام شن ریزی و تسطیح راه های روستای این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود : در چند روز گذشته راه روستاهای دهنو و قسمت هایی از راه روستاهای قزل قیه و یاللی قورد و قزل آباد شن ریزی و تسطیح شده و خط کشی محور قره آغاج به سه راهی قویون قشلاقی با همکاری گروهای راهداری اداره کل نیز به اتمام رسید

ارسال نظرات
پر بیننده ها