میزبانی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از سالمندان و معلولان در آسایشگاه کهریزک

خبرگزاری بسیج: جشن بزرگ ضیافت خانوادگی مددجویان زیر پوشش سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در محل آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۱۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محسن پزشکی، مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار داشت: حدود 70 نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح به عنوان سالمند و یا فرزندان معلول مستمری بگیران این سازمان که فوت کرده اند ساکن آسایشگاه هستند که همزمان با میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها و جشن وحدت، ضیافت خانوادگی مددجویان زیر پوشش سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح با حضور سردار گودرزی رئیس اداره بازنشستگی این سازمان و جمعی دیگر از مسئولان سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در محل آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

وی افزود: به پیشنهاد سردار گودرزی قرار شد مراسم جشن و تقدیر از بازنشستگان و خانواده های آنها با حضور دو نفر از منصوبان درجه یک هز یک از مددجویان برگزار شود که شب میلاد حضرت رسول اکرم(ص) پیامبر مهربانی ها و رحمت، بهترین زمان برای برگزاری این جشن بود که برنامه های متنوع شاد توسط هنرمندان اجرا شد و در پایان با اهدای هدایایی از سوی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

همچنین با توجه به تقارن این مراسم با روزجهانی معلولان، 10 نفر از نخبگان معلول در رشته های مختلف ورزشی، علمی، هنری و ... با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

 

ارسال نظرات