خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه عاشورا:

انقلاب به عنوان یک پدیده بساط حکومت طاغوت را برچید

یکی از مسئولان سپاه عاشورا در جمع پایوران سپاه کلیبر ضمن تحسین اخلاص پاسداران گفت: به برکت همین اخلاص و ایمان و تلاش است که علم اسلام در عالم هستی می درخشد و چون انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب سرخ عاشورا و اهل بیت است و به عنوان یک پدیده و معجزه به رهبری حضرت امام نجاتگر مردم و موجب برچیده شدن بساط حکومت طاغوت شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۴۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، واقف ادامه داد: به سبب الهی بودن انقلاب ایران حرف و سخن ما در دنیا شنونده و مخاطب دارد و قلب استکبار را می لرزاند و اگر انسان به راهی که انتخاب کرده باور و یقین داشته باشد، مانند شهید حججی ها سرش هم برود بر راهش پافشاری کرده و در نهایت پیروزی می شود.

وی شهید حججی را نمونه کاملی از باور و اعتقاد عنوان و بیان کرد: او عاشق خداوند بود و به سوی او شتافت و همه شهدای انقلاب ایران و مدافعان حرم عاشق بوده اند و بر اهداف خود ایمان و یقین داشته اند.

واقف ادامه داد: باید همه کارها و حرکت ها فقط برای رضای خدا باشد و به فکر کسب مقام و منزلت کذایی نباشند و فقط خدا را در نظر بگیریم که او بهترین منزلت را برای پارسایان در نظر خواهد گرفت.

فرمانده سپاه کلیبر نیز در سخنانی گفت: هیچ وقت محدودیت ها و کمبودها مانع اجرای ماموریت ها نشده و بخصوص در حوزه محرومیت زدایی هم قراگاه پیشرفت و آبادانی و هم بسیج سازندگی به خوبی توانسته اند ماموریت ها را به سرانجام برسانند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها