یکی از خادمان موکب اربعین در گفت‌و گو با «بسیج»:

موکب اربعین به طور کامل برای یاری زلزله زدگان به سر پل ذهاب رفت

صفرعلی کرمی گفت: حدود پنج هزار پک غذایی و چهارصد پک ظروف مثل قابلمه، ماهی تابه و احتیاجات اولیه که نیاز یک ماهه خانواده چهار نفری را تامین می‌کند در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۸۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
صفرعلی کرمی جوان بسیجی اهل ساوه در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون موکب‌هایی که مستقیم در خدمت زلزله زدگان قرار گرفتند عنوان کرد: موکب حدود صد نفر است که نجف اشرف و فاطمه الزهرا روزانه بالای سی هزار نفر غذا در خدمت زلزله زدگان قرار می‌دهند.
وی در ادامه مطلب افزود: حدود پانزده روز در کرمانشاه مشغول توزیع غذا بودیم و در برگشت حدود یک روز در عراق ساکن شدیم، سپس موکب به طور کامل به سر پل ذهاب رفت حدود بیست روز نیز با همان تعداد امکانات و نیرو با همان ظرفیت غذای گرم تهیه کرده و در اختیار زلزله زدگان قرار می‌دادیم.
کرمی یادآور شد: مرکز استقرار موکب‌ها در قصر شیرین بود و از مقرمان تا محل توزیع غذا حدود سی تا صد کیلومتر فاصله داشت.
وی بیان کرد: حدود پانزده خودرو در اختیار داشتیم، که غذای گرم را به روستاهای تخریبی منتقل می‌کردیم. و همچنین حدود پنج هزار پک غذایی و چهارصد پک ظروف مثل قابلمه، ماهی تابه و احتیاجات اولیه که نیاز یک ماهه خانواده چهار نفری را تامین می‌کند در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت و این موکب‌ها دیروز از کرمانشاه بازگشتند.
کرمی در پایان خاطر نشان کرد: از بچه‌های جهادی نیستیم و مردمی هستیم.
ارسال نظرات