اعزام حدود 400 دانش‌آموز نکایی به اردوی راهیان نور

از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون، حدود 400 دختر و پسر دانش‌آموز نکایی به اردوی راهیان نور در قابل دو اردوی مجزا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۶۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر آموزش و پرورش نکا در مراسم اعزام دانش آموزان به راهیان نور گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون، حدود 400 دختر و پسر دانش‌آموز نکایی به اردوی راهیان نور در قابل دو اردوی مجزا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

حسن پالار اظهار کرد: برگزاری اردوی راهیان نور، کار مهم فرهنگی است که با تلاش و همکاری سپاه پاسداران اجرایی شده است و تأثیر به‌سزایی در نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و ایثار در جامعه دارد که امروز 180 دانش‌آموز دختر به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی افزود: خون شهدای ما موجب شد تا اکنون شاهد اقتدار و امنیت در جامعه باشیم و موجب بیمه شدن این نظام شده است و در ادامه راه این انقلاب هم باید با نهادینه کردن این فرهنگ، جامعه را به

مدیر آموزش و پرورش نکا با اعلام اینکه ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها و رشادت‌های ملت سلحشور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی است؛ یادآور شد: باید این ارزش‌ها و فرهنگ ایثار به نسل جدید منتقل شود و اجرای کاروان‌های راهیان نور، یکی از راه‌های انتقال این پیام است.

پالار ادامه داد: برگزاری این اردوها در خودسازی، تقویت باورها، تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب و نسل جدید جامعه بسیار اثرگذار است و تلاش داریم تا پایان سال تحصیلی، اعزام این کاروان‌ها ادامه یابد.

وی برگزاری اردوهای راهیان‌ نور و اعزام دانش‌آموزان به به سرزمین عاشورایی و روحانی هشت سال دفاع مقدس را یکی از اثربخش‌ترین و مهم‌ترین مؤلفه‌های ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین جوانان دانست که با قوت در طول سال‌های مختلف انجام شده و در دست انجام است.

مدیر آموزش و پرورش نکا در پایان گفت: در این مدت زائران دانش‌آموز نکایی، ضمن بازدید از برخی مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس، از برنامه‌های زیارتی، فرهنگی و هنری، دینی و مذهبی و معنوی مختلف در طول سفر، بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها