مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه:

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش نهایت ضعف جهان استکبار/دشمن به دنبال جلوگیری از وحدت مسلمانان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه:پیروزی جبهه مقاومت بر داعش نهایت ضعف جهان استکبار را برای جهانیان به نمایش گذاشت.ایران اسلامی ندای وحدت میان مسلمانان سر می‌دهد چون ما از وحدت خیر و برکت و برادری دیده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۵۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج ، حجت الاسلام والسملمین موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه صبح امروز در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت در حسینیه لشکر برگزار شد اظهار داشت: در مذهب و مکتب ما توجه به اهل‌بیت (ع) یکی از اسراری است که در هیچ منطقه‌ای یافت نمی‌شود.

 پیروزی جبهه مقاومت بر داعش نهایت ضعف جهان استکبار/دشمن به دنبال جلوگیری از وحدت مسلمانان

وی با اشاره به آرمان‌های اسلامی و انقلابی ملت ایران بیان کرد: دو خصلت ویژه و مهم ایمان به خدا و باور به حقانیت اسلام در شهدا سبب می‌شد که شهادت  برای آن ها به یک آرزو و جایگاهی والا تبدیل شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با تأکید بر اینکه ذات شهدا شناخته‌شده نیست اذعان کرد: شهدا را باید شناخت و به نسل جوان امروز نیز معرفی کرد و تفکر و سیره آن ها را به آن ها آموخت.

وی به هفته بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج متعلق به تمامی آحاد ملت ایران از جمله اهل سنت است و هرکس که قلبش برای این نظام و کشور می‌تپد، بسیجی است.

وی ادامه داد: همان طور که در دفاع مقدس تمامی ملت ایران از هر قوم و مذهبی حضور داشتند و برای دفاع از این کشور شهید تقدیم کردند، امروز نیز از هر قوم و مذهبی در بسیج حضور دارند.

حجت الاسلام والسملمین موحد با اشاره به اهمیت مسئله وحدت میان مسلمین، بیان داشت: امام راحل در همان ابتدای پیروزی انقلاب و در آن شرایط سخت همه ما را به وحدت فراخواندند.

وی تصریح کرد: امروز که جمهوری اسلامی ایران با قدرت پرونده داعش را در منطقه بسته است، باز هم ایران اسلامی ندای وحدت میان مسلمانان سر می‌دهد چون ما از وحدت خیر و برکت و برادری دیده‌ایم.

موحد خاطرنشان کرد: برای وحدت بیشتر باید دست در دست یکدیگر بدهیم و با وحدت برکات خداوند متعال بر ما مسلمانان نازل خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت در مقابل گروهک تکفیری داعش یک افتخار بزرگ برای اسلام است اعلام کرد: 8 ماه مقاومت رزمندگان و مدافعان حرم به‌اندازه 8 سال دفاع مقدس باارزش بود چراکه اگر مدافعان حرم نبودند اکنون در ایران با داعش در ستیز بودیم.

 

 

خبرنگار بسیجی:شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها