خبرهای داغ:
امام جمعه سراب:

متاسفانه برای زندگی آموزش و مهارتی نداریم

امام جمعه سراب در جمع خبرنگاران گفت: چگونه است که برای دو سال سربازی دوره آموزشی وجود دارد و حتی برای رانندگی ساعت‌ها آموزش داده می‌شود ولی برای یک عمر زندگی برنامه آموزشی و مهارتی نباشد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۰۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی از دست اندرکاران فرهنگی و دفترخانه‌های ثبتی خواست تا  زوجین را به آموزش قبل از ازدواج  راهنمایی کنند و ثبت ازدواج منوط به ارائه گواهی شرکت در آموزش‌های قبل از ازدواج باشد.

وی اخلاق و سعه صدر را به جوانان توصیه کرد و افزود: متاسفانه اکنون تعدادی از جوانان با تک و توقی درخواست طلاق می‌دهند درحالی که صبر و خویشتن داری در اسلام و آموزه‌های دینی سفارش شده است.

حجت الاسلام اکرمی طلاق را آخرین راه برای زوجین ناسازگار عنوان کرد و گفت: اگر ازدواج‌ها براساس منطق و عاقلانه باشد طلاقی وجود نخواهد داشت.

وی با انتقاد شدید نسبت به حضور مربی مرد در بازی‌های کبدی در گرگان گفت: مایه شرمساری  مسئولان فدراسیون ورزشی مربوطه است که یک مرد تایلندی به عنوان مربی بانوان ایرانی باشد و آن افتضاح را به بار بیاورد.

امام جمعه سراب با کنایه به دستمزدهای نجومی  ورزشکاران  اظهار کرد:مصلای بزرگ سراب مدت هاست که از تخصیص اعتبارات دولتی کنار مانده و وعده مسئولان در این زمینه محقق نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها