ولایتمداری و شناخت دشمن الزامات سربازان و پرچمداران جبهه حق است/ اوج فداکاری جبهه حق در کربلا حادث شد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سربازی جبهه حق، الزاماتی دارد، تصریح کرد: شناخت دشمن، شناخت محور عملیاتی دشمن و ولایت‌مداری از شرایط سربازان پرچم‌دار جبهه حق است.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۰۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مراسم یادبود شهدای مدافع حرم که در آستانه مقدس امام‌زاده عبدالحق بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم همچون سایر شهدای انقلاب سرباز جبهه حق بودند.

وی با بیان اینکه جنگ جبهه حق و باطل از حضرت آدم آغاز شد، افزود: تقابل و درگیری حق و باطل از حضرت آدم آغاز و تا قیام قیامت ادامه پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه شدت درگیری حق و باطل در عصر حاضر بیش از هر زمان دیگری است، بیان کرد: درگیری و تقابل بین حق و باطل هیچ زمانی حتی در دوران انبیا اینگونه نبوده است، چرا که امروزه استکبار که نماد دنیای کفر و باطل است با تمام امکاناتی که در اختیار دارد به مبارزه با جبهه حق می‌پردازد.

این مسؤول با بیان اینکه اوج فداکاری جبهه حق و باطل عاشورا بود، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی مفتخریم که سرباز جبهه حق هستیم و آمریکا و استکبار که نماد دنیای کفر هستند نتوانستند ما را از پای درآورند چرا که جبهه حق هیچ زمانی به اندازه امروز سرباز فداکار نداشته است.

غلامی اظهار کرد: انسان‌ها در دو جبهه حق و باطل تعریف می‌شوند و جبهه‌ای با عنوان جبهه بی‌تفاوتی نداریم.

وی افزود: ایران در ۴۰ سال اخیر باوجود تمامی تحریم‌ها، جنگ‌ها همچنان سرپا ایستاده و کمک‌کننده کشورهایی چون عراق و سوریه بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سربازی جبهه حق، الزاماتی دارد، تصریح کرد: شناخت دشمن، شناخت محور عملیاتی دشمن و ولایت‌مداری از شرایط سربازان پرچم‌دار جبهه حق است.

این مسؤول با اشاره به اینکه زیارت عاشورا فصل کامل دشمن‌شناسی است، افزود: بسیاری از انقلابیون که معتقدند آمریکا با گذشته تفاوت پیدا کرده است باید بدانند که راهبرد جبهه حق هم در مقابله با دشمن متفاوت شده است.

غلامی بیان کرد: اصل جنگ برای خدا و بی‌خداییست و جنگ امروز باطل مطرح کردن موضوعاتی چون دعواهای هسته‌ای و برجام نیست؛ بلکه همین موضوع است.

وی گفت: اولین محور حمله دشمن حمله به انقلاب ناب انقلابی است نه انقلاب رحمانی و تنها زمزمه دعای فرج و شعار دادن زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) نیست؛ بلکه باید آمادگی سیستمی و زمینه‌‌سازی برای ظهور امام عصر را فراهم کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلای مازندران اظهار کرد: درگیری‌های حق و باطل امروزه دشواری‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف ایجاد کرده است.

غلامی با بیان اینکه شهید محسن حججی برای تحول مردم و ایران آمد، گفت: خانواده‌ها باید امثال حججی‌ها تربیت کنند تا اثراتش را در آینده ببینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها