زن مسلمان امروز باید از استقلال فکری، تعهد دینی و آینده نگری برخوردار بوده و به سمت و سوی مراکز تصمیم ساز و نه مراکز اجرایی حرکت کند.
کد خبر: ۸۹۵۶۷۹۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  کارشناس مسائل سیاسی در همایش نخبگان بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه زنان و مبانی زنان دچار سر گردانی ماهوی شده است، گفت: زن مسلمان امروز باید به سمت و سوی مراکز تصمیم ساز و نه مراکز اجرایی حرکت کند.

رضوانه آرام نیا با اشاره به مبانی و مقادیر مطرح شده، افزود: برای حصور زن در جامعه تلاش نکنیم بلکه برای اینکه جامعه به سویزن در تشرف باشد در تلاش باشیم.

وی با اشاره به اینکه آخرین شاه بیت تداعی بین المللی رفع هرگونه اشکال تبعیض بر زنان می باشد، اظهار داشت: نگرش بانوان به سمت سرگردانی سوق می یابد که براین اساس دید و نگاه ها باید تغییر کند.

کارشاس مسایل سیاسی زنان بر لزوم برخورداری بانوان از استقلال فکری، تعهد دینی و آینده نگری تاکید و تصریح کرد: زن مسلمان امروز باید به سمت و سوی مراکز تصمیم ساز و نه مراکز اجرایی حرکت کند.

رضوانه آرام نیا با بیان اینکه پیشتاز فکری بودن ادعا نیست،افزود: در هرجامعه ای که انقلاب اتفاق افتاده باشد آن جامعه در ابعاد فکری، اجتماعی و سیاسی جهش شعوری پیدا می کند.

کارشاس مسایل سیاسی زنان گفت: این شعور، جهشی در انقلاب اسلامی برای بانوان بود و زن مسلمان ایرانی هرجا حضور داشته به خوبی رشد کرده است که بخش اعظم آن مربوط به شعور اجتماعی و سیاسی و لیاقت های فزایند ه ای مربوط می شود که زن ایرانی بعد از انقلاب پیدا کرده است.

 

ارسال نظرات