پخش 6 هزار و 300 دقیقه برنامه از صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته بسیج، نشان از فعالیت های گسترده این رسانه است.
کد خبر: ۸۹۵۶۶۹۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با اعلام این خبر گفت: امسال هم طبق سنوات گذشته برنامه ریزی خوبی را برای گرامیداشت هفته بسیج انجام داده بود .

سید رضا موسوی افزود: در این راستا معاونت سیما، ویژه برنامه امتداد را تدارک دیده بود که هر شب به صورت زنده از شبکه استانی به مدت 60 دقیقه پخش گردید و سعی شد در این برنامه با تهیه و پخش آیتمهای مختلف و همچنین حضور میهمانان مختلف از اقشار بسیج  فلسفه وجودی شجره طیبه بسیج و خدمات و دستاوردهای بسیج در طول دوران انقلاب چه در سالهای دفاع مقدس و چه پس از آن در برهه مختلف از عمر بابرکت انقلاب اسلامی تبیین و بررسی شود .

وی همچنین گفت: در مجموعه سیما بیش از 3900 دقیقه برنامه همراه با سایر برنامه های شبکه استانی سیما با محوریت بسیج تولید، تأمین و پخش شد .

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان اضافه کرد: معاونت صدای مرکز زنجان هم، برنامه های مختلفی را برای این هفته تدارک دیده بود؛ ویژه برنامه رادیوی استانی برای این هفته عشق مدرسه سی نام داشت که به صورت زنده هر روز عصر از شبکه استانی صدا پخش شد

موسوی افزود: سایر برنامه های صدا از جمله برنامه های آوای وصل ،آی ایشقیندا، ایشقلی ، جوان زنجانی سلام و برنامه های تأمینی و پخش به مدت یکهزار و 860 دقیقه رشادت‌های بسیجیان دلاور در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی را هر کدام به فراخور موضوع و ساختار خود ، تبیین کرند.

وی در پایان اضافه کرد: پوشش خبری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی بسیج، پوشش خبری برنامه‌های بسیج در شهرستان‌ها، ارسال گزارش‌های هفته بسیج به شبکه‌های سراسری به مدت 532 دقیقه نیز عملکرد واحد خبر این مرکز در هفته بسیج بود.

ارسال نظرات