خبرهای داغ:
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

مراسم نهضت روشنگری سیاسی بسیجیان حوزه امام علی(ع) سپاه بوکان برگزار شد

مراسم نهضت روشنگری سیاسی بسیجیان حوزه امام علی (ع) سپاه بوکان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۳۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از بسیجیان در محل مسجد روستای ینگی کند برگزار شد مدیر کانون بازنشستگان سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسيج را بايد مفهومى فراگير دانست كه عموميت آن طيف وسيعى از انديشه‌هاى متعالى را در خود جاى داده است.

ماموستا خالد آذرآبادگان افزود: بسيجى با تعهد و تقوا، عزم و اراده، صفا و صداقت، شجاعت و همّت، عدالت خواهى، تيزهوشى و زمان‌شناسى در فرازهاى حساس انقلاب و نظام اسلامى حضورى مداوم و سرنوشت ساز دارد.

وی تصریح کرد: اقتدار و شوكت جهانى مسلمانان با بسيجى همه جانبه و فراگير در جهان ميسّر خواهد بود و اين امر شدنى است و به فرمايش امام خمينى بايد به دنبال تحقق آن بود.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه بوکان به نقش پر اهمیت بسیج در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگ و هنر و... اشاره کرد و افزود: بسيجيان با شناخت و آگاهي از فرهنگ ناب اسلامي و ارزشهاي والاي آن، سپس پاسداري از آن ارزشها و جلوگيري از هجوم دشمنان به عرصه اين فرهنگ، مي توانند حافظ اصالتها و ارزشهاي انقلاب باشند.

ماموستا خالد آذرآبادگان در ادامه ضمن ابراز خوشحالی از  نابودی گروه تکفیری داعش گفت:  این شجره خبیثه که  نامش در چند سال اخیر با جنایات گسترده، ترور، وحشت و ناآرامی برای مردم منطقه و جهان گره‌خورده بود، با همه حمایت‌هایی که از جانب دستگاه‌های امنیتی غربی دریافت می‌کرد، به برکت رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در سراشیبی سقوط قرار گرفت و بالاخره زنگ پایان این گروه در سوریه و عراق به صدا درآمد.

وی در پایان اظهار داشت: قساوت بی‌سابقه داعش به نام شریعت و آموزه‌های اسلامی، افزون بر اینکه نابودی این گروه تروریستی را تسریع  کرد، موجب انزجار همه مسلمانان از قرائت وهابی – تکفیری آن‌ها گردید و چهره واقعی حامیان سعودی آن‌ها را نمایان کرد.

ارسال نظرات