خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

مهم ترین وظیفه بسیجیان، تبیین گفتمان امام و رهبری است/ دشمنان از قدرت بسیج و شعار "مرگ بر آمریکا" هراسان هستند

امام جمعه میاندوآب گفت: بهترین و مهم ترین وظیفه بسیج در دهه چهارم انقلاب، احیا و تبیین گفتمان امام و رهبری در جامعه است.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۳۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در همایش بسیجیان میاندوآب که به مناسب 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، در سخنانی با اشاره به وظایف بسیجیان در زمان کنونی، اظهار کرد: بهترین و مهم ترین وظیفه بسیج در دهه چهارم انقلاب، احیا و تبیین گفتمان امام و رهبری در جامعه است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه نخستین گفتمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی است که باید تبیین شود، افزود: جمهوریت و اسلامیت دو رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی بوده و دموکراسی ما همراه بر مبنای اسلام است که همین امر نیز وجه تمایز نظام ما با سایر نظام هاست.

وی گفتمان جهاد و شهادت و ولایت فقیه را دیگر گفتمان امام و رهبری عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد و همه ما وظیفه داریم تا پشتیبان ولی فقیه باشیم.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان به دنبال ترویج اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی(ص) هستند، تصریح کرد: شیطان بزرگ، آمریکا به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در دنیاست و بسیجیان وظیفه دارند تا در این زمینه هوشیار بوده و در مسیری که امام و رهبری نشان می دهند، حرکت کنند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه دشمنان از قدرت و تفکر بسیجی در هراس هستند، اظهار کرد: بسیج و بسیجی لرزه بر اندام دشمنان افکنده است و امروز دشمنان از قدرت بسیج و شعار "مرگ بر آمریکا" هراسان هستند.

وی با بیان اینکه خواص باید از سکوت در بزنگاه ها خودداری کنند، افزود: برخی مواقع سکوت خواص، عین خیانت است.

حسن زاده به گفتمان خودی و غیرخودی اشاره کرد و گفت: هر کس که در مسیر انقلاب و ارزش های انقلاب و ولایت فقیه حرکت کند، خودی بوده و کسانی که به دشمن چراغ سبز نشان می دهند، غیرخودی هستند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید معنویت را در جامعه رونق دهیم، تصریح کرد: باید در جامعه معنویت، حجاب و ارزش های دینی و گفتمان دینی را که همان زیرپرچم ولایت بودن است، ترویج داده و از باندبازی و جناح بازی بپرهیزیم.

وی به جنبش نرم افزاری اشاره کرد و گفت: دشمن از تمام ابزارها برای دست یابی به اهداف خود استفاده می کند و باید هر بسیجی یک کانال و یک سایت راه بیاندازد  و درشبکه های اجتماعی توطئه دشمنان را خنثی سازد.

حسن زاده هم چنین بر اتحادملی و انسجام اسلامی تاکید و اظهار کرد: برای حفظ و اعتلای دین باید کرسی های این نظام در دست بسیجیان باشد.

ارسال نظرات