خبرهای داغ:

خدمت بی منت بسیج در مناطق محروم روستایی میاندوآب

همزمان با هفته بسیج، بهره برداری از پروژه تسطیح و شن ریزی راه روستاهای محروم و دورافتاده در بخش باروق میاندوآب آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۳۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حضور در عرصه سازندگی ومحرومیت‌زدایی، یکی از موضوعاتی است که از همواره در دستور کار بسیج قرار داشته و امروز نیز در ردیف مهمترین مأموریتهای بسیج قرار دارد.

امروز بسیجیان در روستایی دور افتاده آب به مردم روستا می رسانند، در روستایی کشاورزان را یاری می کنند، در روستایی زخم های جسمی و روحی مردم را مرهم می کنند و در نقطه ای مدرسه می سازند و علم های علم و دانش را بالا می برند و در نقطه ای مانند بخش باروق میاندوآب به عنوان یکی از محروم ترین بخش های استان آذربایجان غربی، راه دسترسی مردم در دورافتاده ترین و محروم ترین روستاها به مرکز شهرستان را هموار می کنند.

روستاهای قوری درق و اورتا دره سی، از روستاهای محروم بخش باروق هستند که حدود 65کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارند.

راه دسترسی این روستاها، کوهستانی بوده که اغلب با اندکی بارش برف تردد در آنها مشکل شده و در صورت بارش زیاد برف، به سختی ممکن می شود.

در همین راستا باز هم  بسیج سازندگی و قرارگاه حمزه سید الشهدا پیشگام شده و برای اینکه خدمتی برای دسترسی آسان مردم این روستا به مرکز شهرستان فراهم کند، راه وجاده دسترسی این روستاها را تسطیح و شن ریزی و برای عبور و مرور آسان کرده است.

این پروژه راهسازی که همزمان با هفته بسیج نیز به بهره برداری رسیده است، از جمله پروژه های محرومیت زدایی بسیج است که امسال در میاندوآب اجرایی شده و یا در حال اجراست.

در مورد این پروژه مسئول بسیج سازندگی میاندوآب در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، گفت: این طرح با عنوان پروژه تسطیح و شن ریزی راه روستایی قوری درق و اورتادره سی میاندوآب اجرا و به بهره برداری رسیده است.

جعفر علی نژاد با بیان اینکه این پروژه به طول 4 کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه راه روستایی با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و راهداری شهرستان میاندوآب اجرایی شده است.

ارسال نظرات