خبرهای داغ:

بسیجیان چالدران شکوه مقاومت را در خطه مرزی به نمایش گذاشتند

همایش شکوه مقاومت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در سالن ورزشی شهید باکری شهرستان چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۴۲۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، هم‌زمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ  بسیجیان شهرستان چالدران که امروز با حضوراعضای شورای تامین ،فرماندهان نظامی و انتظامی ،رؤسای ادارات ، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در سالن ورزشی شهید باکری این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه چالدران در این مراسم با گرامیداشت سالروز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) گفت: آن زمان که هنوز جنگی نبود امام(ره) پیش بینی همه جوانب را کرده بودند و فرمان تشکیل بسیج به عنوان نیرویی مردمی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را صادر کردند.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری افزود: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح جانانه از مرز و بوم خود دفاع کردند و از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمدند.

وی  اقتدار امروز نظام را مدیون از خود گذشتگی بسیجیان دانست و ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی بسیج وارد عرصه سازندگی شد که امروز هم این راه را ادامه می‌دهد و هر جا که احساس کند می‌تواند کاری انجام دهد وارد میدان می‌شود.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران  نیزدر ادامه این اجتماع مقدس وبزرگ گفت:هفته بسیج یادآور دلاورمردی انسانهای بزرگی است که مسیر را برای درخشش ایران اسلامی هموار کردند ، اعتقاد قلبی دارم در هر میدانی که بسیج و تفکر بسیجی حضور داشته برکات بی شماری نصیب انقلاب شده است که هر روزه ارتزاق از میوه های آن کام ملت را شیرین می کند . امروز اگر شاهد بیداری و خداجویی در ملت های دیگر هستیم تاثیر گرفته از بسیج مردمی ملت ایران است که همچون ستاره ای تابناک بر آسمان رفیع انسانیت تلالو دارد .

حجت الاسلام حلمی افزود:بسیج و بسیجی یادگاری است که نهال آن توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی « رحمت ا… تعالی علیه » غرس شده و امروزه نیز توسط رهبر فرزانه انقلاب « مدظله العالی » آبیاری و نگهداری می شود و بحمدا… به درخت تناوری تبدیل شده است که هیچ طوفانی توان تکاندن آن را ندارد.

ارسال نظرات