به همت ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد؛

همایش هفته بسیج در مدرسه اکبریه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج به همت ناحیه امام سجاد (ع) و با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه دراین ناحیه همایشی در مدرسه اکبریه برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۵۶۰۹۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین ملک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در همایشی که در مدرسه اکبریه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد ، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: از ویژگی های بی بدیل انقلاب اسلامی تکیه آن  بر نیروی عظیم و دائما در حال جوشش مردمی است به گونه ای که سرمایه اجتماعی چه در مقطع حدوث و چه در مرحله بقا در نظام و انقلاب اسلامی بروز وظهور داشته است.

همایش هفته بسیج در مدرسه اکبریه

وی افزود : در این میان نمی توان  تدبیر امام راحل عظیم الشان را در شکل گیری عنصر بسیج به عنوان جلوه نقش آفرینی مردم در حفظ و تعالی انقلاب اسلامی نادیده گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین ملک در ادامه گفت : هرچند در دهه اول عمر انقلاب اسلامی ،ضرورت های زمانه سبب شده بود این عنصر بی همتا در حوزه دفاع مقدس منحصر شود، اما گذر زمان چند بعدی و جامع بودن این جریان انسانی را ثابت نمود .

وی گفت : در آخرین هفته بسیج در عمر پر برکت حضرت امام و پس از پایان جنگ تحمیلی بود که برخی خام اندیشانه از پایان ماموریت بسیج و لزوم انحلال آن سخن به میان می آورند با این حال حضرت روح الله در پیامی که به مناسبت هفته بسیج در سال 1367 صادر کردند.با تاکید  بر اینکه کاروماموریت بسیج باید مثل گذشته وبا قدرت  واطمینان خاطر  به کار  خود ادامه دهد، فرمودند: باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد شما در جنگ تحمیلی نشان دادید که با مدیریت صحیح و خوب می توان اسلام را فاتح جهان نمود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) گفت : شما باید بدانید که کارتان به پایان نرسیده است انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های شماست بدین ترتیب روشن شد که در دهه ی عمر انقلاب اسلامی بسیج وارد حیطه جدیدی از ماموریت شده است که آن هم جهان اسلام یا به عبارتی عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان با اشاره به بیان زیبای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ((ملت های مسلمان عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی اند لذا امروز ملت ایران افتخار میکند که با فرزندان دلیر و شجاع نام بسیج را در سراسر گیتی برافراشته است.

 

خبرنگار بسیجی : فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها