خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بزرگترین شکرانه تداوم راه شهیدان، تبعیت از ولایت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با گرامیداشت یاد و خاطره 12 هزار شهید آذربایجان غربی گفت: زمزمه ولایت مداری و ولایت پذیری زیباترین نوای یادواره شهدا بوده شکرانه تدوام راه شهیدان تبعیت از ولایت بوده و سعادت ما در ولایت مداری می باشد.
کد خبر: ۸۹۵۵۶۱۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور با گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) افزود: طبیعتاً در دوران غیبت رشد و تعالی اسلام نیازمند پرچم دار بوده و هست.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در همین خصوص نقش روحانیت را در طول دوران غیبت کبری ممتاز دانسته و گفت: چه بسیار روحانیون که مجاهدانه علم را به دوش کشیده و در این راه نورانی به مرتبه شهادت نائل آمده اند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی از جمله شیخ فضل الله نوری، مدنی، صدوقی، اشرفی اصفهانی و دستغیب اظهار  کرد: حیات اسلام حرکت می خواهد و محال است این حرکت بدون پیشروی به جلو به ثمر بشیند ولازمه این حرکت پر ثمر، جلو داری و پیشتازی اهل فنی است که به خداوند اتصال داشته باشد.
جانشین کل سپاه در امور بسیج افزود: روحانیون شهید چراغ مسیر حرکت انقلاب هستند و دشمن هم این نقش برجسته روحانیت را بخوبی دانسته اند.
وی با گرامیداشت یاد شاگردان بنیانگذار کبیر انقلاب همچون بهشتی و مطهری اظهار کرد : روحانی انقلابی با سابقه و در صحنه مجاهدت همواره در معرض اتهام دشمن است و دشمن نیز این چنین بزرگانی را بهتر از خودمان می شناسد.
سردار غیب پرور با اشاره به پیشتازی روحانیون گفت: در تمامی مراحل مجاهدت در طول تاریخ غیبت کبری همواره یک روحانی عظیم الشان جلو دار بوده است از جنگ تحمیلی که بهترین عرصه ورود و ظهور تا امروز در جبهه مقاومت.
وی با اشاره به شهادت چهار هزار روحانی در کشور تاکید کرد: روحانیت در عرصه دفاع درخشیدند و نقش ارزشمند خود را نمایان ساخت.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش پایانی صحبت های خود شکرانه مجاهدت روحانیت در غیبت کبری را اینگونه بیان نمود: بزرگترین شکرانه این نعمت نگاه به علمدار و سکاندار انقلاب و تبعیت از ایشان است.

 
 
ارسال نظرات