خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی:

شهید با حرکت خویش دنیا را متوجه توحید کرد

حجت الاسلام محمد رستمی گفت: شهدا به اقتضای زمان برای اعتلاس اسلام از علایق خویش دست می کشند و با این حرکت توحید را تبلیغ می کند.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۹۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با حضور در جمع دانش آموزان دختر بسیجی در سالن دبیرستان شهید مختارپور شهدا را پیام نورانی حضرت حق معرفی و خاطر نشان کرد: هر قطره از خون شهدا هزاران حرف و حدیث برای بازماندگان دارد که یک جرقه بصیرت و آگاهی لازم است تا متوجه این پیام شویم.

وی شهید را سند انقلاب اسلامی و نظام معرفی و ابراز داشت: شهرستان خوی بیش از 1000شهید دارد و امروزه افتخار می کنیم که هنوز هنوزم که هست بوی عطر شهدا شهرستان را معطر کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به شهادت جانسوز و مظلومانه مرزبانان در منطقه چالدران گفت: دست و زبانمان از تکریم شهدا عاجز است  چرا که نباید فراموش کرد در شهادت همیشه باز است و فرزندان اسلام و پیرو مکتب سیدالشهدا در برابر دشمنان سینه سپر می کنند تا پرچم اسلام برافراشته بماند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه هایی در مقام شهدا چون یادواره، غبارروبی مزار، دیدار خانواده معظم و... افزود: برگزاری چنین برنامه ها در راستای تکریم شهدا هرچند لازم است اما کافی نیست.

حجت الاسلام رستمی افزود: تکریم شهدا یعنی  اینکه ما از اسلام و دستورات الهی غافل نشویم.

وی در پایان گفت: الویت شناسی و بصیرت 2معقوله کلیدی برای موفقیت در پیشرفت کشور و مقابله با دشمنان اسلام و قرآن است

این مقام مسئول با اشاره به سخن رهبری در رابطه با بسیج گفت:بسیج مکتب است  لذا باید سعی نماییم در تملم مراحل زندگی از این مکتب استفاده نماییم و فراموش نکنیم که این مکتب در سوریه و عراق به کمک رزمندگان مقاومت آمد و باید دانست  که ابهت، عزت و امنیت امرروز کشور ما در قبال و برکت خون شهداست.

گفتنی است این یادواره  به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت سکینه(س) با عناوینی چون دیکلمه،مرثیه سرایی،پخش نماهنگ و...برگزار شد.

ارسال نظرات