خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

بیرق سبک زندگی اسلامی در مدارس بردستان معاونین پرورشی است

کارگاه سبک زندگی قرآنی و اسلامی برای مدیران و معاونان پرورشی، در سالن آمفی تئاتر سپاه خوی به همت کانون بسیج فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۸۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی رعایت شئونات اسلامی را لازمه تحکیم خانواده عنوان و افزود: از جمله این شئونات حفظ حجاب و عفاف است که با این صیانت  ستون های خانواده متزلزل نخواهد شد.

حجت الاسلام رستمی حجاب و عفاف را لازم و ملزوم همدیگر بیان و خاطر نشان کرد: هر دوی این معقولات درلغت به معنای منع و بازدارندگی استاما حجاب به معنای پرده و پوشش بیرونی و قابل مشاهده درحالی که منع و بازدارندگی عفاف، حالتی درونی است و تنها نمودهای خارجی آن مانند عفاف در رفتار وگفتار و....درک می شود.

وی با بیان اینکه مربیان و دست اندرکاران فعالیت های پرورشی از دلسوزترین افراد در سیستم آموزش و پرورش هستند، خاطرنشان کرد: شاخصه مهم معلمان، مشاوران و معاونان پرورشی آراستگی به فضائل نیکوی اخلاقی –اسلامی است.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به دغدغه مهم آموزش و پرورش در فراگیری مهارت های زندگی و اجتماعی در دانش آموزان افزود: این وظیفه مهم در آموزش و پرورش بر عهده مسئولان پرورشی و تربیتی خصوصا در مدارس است لذا باید بگونه ای موفقیت های دانش آموزان و همکاران فرهنگی برنامه ریزی شود تا  همچنان پیشرفت های علمی و پرورشی تداوم داشته باشد

وی در پایان خطاب به مربیان پرورشی گفت: بی شک تربیت نیروی انسانی آینده ساز برای کشور با شاخص های توانمندی، تعهد و تجربه از اهم وظایف حوزه پرورشی آموزش و پرورش می باشد.

ارسال نظرات