فرماندار سیمرغ:

وضعیت طرح‌های هادی مناسب نیست

لزوم تسریع در عملیات اجرایی محورهای مواصلاتی سیمرغ/وضعیت طرح‌های هادی مناسب نیست/فرماندار سیمرغ با تأکید بر اینکه در عملیات اجرایی تعریض محور سیمرغ به بهنمیر و سیمرغ به جویبار تسریع شود چراکه بیش‌ازحد طولانی شده است، گفت: دغدغه و نگرانی ما محورهای مواصلاتی شهرستان هستند.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۴۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، از شهرستان سیمرغ، مجتبی حبیب‌نژاد یکشنبه‌شب در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت جان باختن جمعی از هم‌وطنان در کرمانشاه، اظهار کرد: از مردم ولایت مدار شهرستان و سازمان‌ها و نهادهایی که با تمام توان برای جمع‌آوری کمک‌ها و ارسال برای زلزله‌زدگان وارد شدند قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه به برگزاری برنامه‌های خوب در هفته کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: در بحث فرهنگ کتاب‌خوانی و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی قدم‌های مؤثری باید برداشته شود.

فرماندار سیمرغ با تبریک هفته بسیج، تصریح کرد: بسیج به‌عنوان تنها ارگان نظامی و غیرنظامی به نحو احسن در تمامی مأموریت‌ها حضور داشته و در همه مأموریت‌ها موفق ظاهر شده است.

این مسؤول افزود: عملکرد خوب بسیج در زمینهٔ حفظ نظام، سازندگی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر زمینه‌ها کارنامه درخشانی از بسیج به‌جای گذاشته است.

حبیب‌نژاد با تأکید بر اینکه باید نگاه و فرهنگ بسیجی توسعه پیدا کند، اظهار کرد: هرکجا بسیج ورود پیدا کرد شاهد موفقیت در آن حوزه بودیم.

وی ادامه داد: بسیج برای نظام و متعلق به همه است، تشکلی بود که به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد و در هشت سال دفاع مقدس جانانه از کشور دفاع کرد و این در حالی است که در هیچ کتاب نظامی و در هیچ دانشگاه نظامی دنیا مقوله بسیج تدریس نشده است.

فرماندار سیمرغ با اشاره به معرفی استاندار جدید مازندران گفت: موارد متعددی که توسط استاندار مازندران مطرح‌ شده لازم‌الاجرا است.

این مسؤول افزود: توجه ویژه در بخش سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، توجه به معضل پسماند و زباله، توسعه حمل‌ونقل، توجه به روستاها، جلوگیری از تغییر کاربری و ساخت‌وساز غیرمجاز از جمله آیتم‌های موردنظر استاندار مازندران است.

حبیب‌نژاد با بیان اینکه اراضی کشاورزی شهرستان برای ما مهم است و نباید ساخت‌وساز غیرمجاز در شهرستان داشته باشیم، تصریح کرد: شورای حفظ بیت‌المال باید فعال شود.

وی در ادامه به تخصیص بخشی از اعتبارات اشاره کرد و ادامه داد: پروژه‌هایی که تخصیص اعتبار داشتند عملیاتی شوند.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه اوضاع طرح هادی در روستاهای شهرستان مناسب نیست و هیچ اقدامی در راستای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام هادی در سطح روستاها طی سال جاری توسط بنیاد مسکن انجام‌ نشده است، تأکید کرد: چرا از ردیف اعتبارات ملی در تکمیل پروژه‌های شهرستان استفاده نمی‌شود.

این مسؤول افزود: مردم از عملکرد بنیاد مسکن در شهرستان ناراضی هستند.

حبیب‌نژاد بابیان اینکه 24 روستای شهرستان سیمرغ طرح تهیه دارند و در برخی روستاها فاز نخست طرح هادی اجرایی شده است، تصریح کرد: در برخی روستاهای شهرستان حتی فاز اول طرح هادی هم اجرایی نشده که این موضوع اصلاً خوب نیست.

وی ادامه داد: در پروژه علاوه بر استفاده از مشارکت مردمی حتماً از اعتبارات ملی استفاده شود چراکه اعتبارات ملی برای سیمرغ هم هست.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه شهرداری و محیط‌زیست اقدامات لازم در حوزه پسماند را انجام دهند، اظهار کرد: جهاد کشاورزی در تأمین سوخت کشاورزی اقدامات مؤثر را داشته باشد.

این مسؤول افزود: مردم انتظار دارند مدیران صادقانه کار کنند و عملکرد را انعکاس دهند.

حبیب‌نژاد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت نمایندگان مجلس استفاده کنند، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه انرژی و صنعت داریم بهترین فرصت برای شهرستان فراهم‌شده است.

وی ادامه داد: تمام اعتباراتی که به شهرستان اختصاص داده می‌شود باید جذب شود و حتی یک ریال هم نباید برگشت بخورد.

فرماندار سیمرغ با تأکید بر اینکه در عملیات اجرایی تعریض محور سیمرغ به بهنمیر و سیمرغ به جویبار تسریع شود چراکه بیش‌ از حد طولانی شده است، گفت: دغدغه و نگرانی ما محورهای مواصلاتی شهرستان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها