خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج برگزار شد:

نشست بصیرتی خانواده های پاسداران سپاه خوي با حجت الاسلام قدوسی

در راستای ارتقای بنیه علم و آگاهی خانواده های نظام سبز پوش شهرستان خوی نشست بصیرتی به همت فرهنگی خانواده سپاه خوی در سالن آمفی تئاتر این شهرستا ن برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۵۰۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، استاد حوزه و دانشگاه دعوتی از تبريز در این جمع صمیمی زندگی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) را به عنوان الگوی برتر و عبرت آموز  برای پاسداران و خانواده آنان بیان افزود: بی شک توکل و توسل جستن به زندگی ائمه گره گشای بسیاری از مشکلات است.

حجت الاسلام قدوسی با اشاره به شرایط سخت زندگی پاسداران خاطر نشان کرد: همسران پاسدار نقش مهمی را در زندگی پاسداران ایفا می کنند چرا که زمانی از مراحل زندگانی می رسد که هم نقش پدر دارند و هم نقش مادر.

وی  با گریز به برخی از  دسیسه های دشمنان در تزلزل کردن بنیان خانواده افزود: دشمنان خیلی سعی دارند که با زیبا جلوه دادن برخی از مسایل چون تجمل گرایی، صمیمیت با همکاران همسران و... بتوانند رخنه ای ر زندگی خانوادگی داشته باشند.

 استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اما ما می دانیم که خاناده های ما بصیرتشان فراتر از این است که دستخوش آماج  قرار گیرد.

حجت الاسلام قدوسی در پایان به نقش مهم مادران در تربیت نسل آینده ساز اشاره و اظهار داشت: جامعه ما در دستان مادران است و ما در هر زمان نتیجه سالهای گذشته مادران رامی بینیم چرا که مادران فرزندان را تربیت و راهی جامعه می کنند

ارسال نظرات