فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان:

تشکیل بسیج از مهم ترین تدابیر امام خمینی(ره) بود

تشکیل بسیج یکی از مهم ترین تدابیر امام خمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که با این تدبیر همه ی مردم در اداره امور کشوری دخیل شدند.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۰۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان با تبریک هفته ی بسیج موثر ترین روش ها برای مقابله با جنگ نرم را از موضع بسیجی ها دانست و گفت: دشمنان ایران توانایی مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران ندارند و به همین علت جنگ نرم را به را انداخته اند.

سردار کرمی  با اشاره به هدف های جنگ نرم افزود: فراموشی سبک زندگی اسلامی و قرآنی مهم ترین هدف این جنگ است به طوری که 70شبکه ماهواره ای به طور مستمر  برنامه های ضد دینی می سازند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اعتقادات جامعه ایران اسلامی را هدف قرار داده اند اظهار داشت:  دشمنان نظام با تشکیل گروه هایی نظیر داعش سعی دارند که چهره ی بدی از اسلام ارائه دهند.

فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان تصریح کرد: تشکیل بسیج یکی از مهم ترین تدابیر امام خمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که با این تدبیر همه ی مردم در اداره امور کشوری دخیل شدند.

سردار کرمی افزود: تشکیل پایگاه های بسیج در مساجد الگویی از جامعه زمان پیامبر است که در آن مهم ترین تصمیم گیری های جامعه در مسجد گرفته می شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان با اشاره به بیانات امام خمینی اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی دشمن در صدد نابودی بسیج بود اما با فرمان امام بسیج اقشار مختلف جامعه شکل گرفت.

وی با اشاره به فعالیت های گروه های مختلف بسیج،شبکه اطلاعاتی بسیج را بسیار مهم و حیاتی دانست که با همکاری سایر دستگاه ها امنیت را برای جامعه فراهم می کند.

سردار کرمی تصریح کرد: گروه های جنایتکاری که در دنیا وجود دارند دست پرورده ی آ مریکا و اسرائیل هستم و با مقاومت و ایستادگی مسلمان جهان راه به جایی نخواهند برد.

 

ارسال نظرات