پورمختار در گفت‌وگو با «بسیج»:

وجود بسیج نعمتی الهی برای کشور است/کشور به روحیه بسیجی نیاز دارد

ابن نماینده مجلس گفت: این یک واقعیت انکارناپذیر است که وجود بسیج واقعا یک غنیمت بزرگ و یک نعمت الهی است که به دست حضرت امام کاشته شد و تا امروز در مقاطع مختلف به داد این کشور و ملت رسیده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۱۲۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه‎ای در دیدار با بسیجیان مبنی براینکه اگر انقلاب اسلامی بسیج را نداشت با نقیصه و خلا بزرگی مواجه بود بیان کرد: این یک واقعیت انکارناپذیر است که وجود بسیج یک غنیمت بزرگ و یک نعمت الهی است که به دست حضرت امام کاشته شد و تا امروز در مقاطع مختلف به داد این کشور و ملت رسیده است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در ادامه این مطلب توضیح داد: نقش موثربسیج در ایام جنگ تحمیلی و در بسیاری از مسائل مختلف داخلی چون مسائل فرهنگی، اجتماعی و حتی دینی و امروز نیز در عرصه سازندگی به خوبی روشن است و اگر بسیج نبود و نباشد قطعا ما نمی‎توانستیم و نمی‎توانیم به دستاوردهای بزرگ برسیم.

پورمختار با بیان اینکه ما همچنان نیازمند فرهنگ و روحیه بسیجی و مدیریت جهادی و انقلابی هستیم تاکید کرد: بایستی این روحیه را تقویت و بتوانیم از این نیروی لایزال بسیجی در همه بخش‎های کشور استفاده کنیم مخصوصا در برخی از دستگاه‌های اجرایی کشور که نواقصی در آنها وجود دارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در خاتمه تاکید کرد: در هر عرصه‎ای که بسیجیان ما حضور پیدا می‎کنند این حضور آنها چشمگیر، فعالانه و بدون کمترین توقع است و با توجه به اینکه مسائل اصلی امروز ما در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال و حمایت از تولید است؛ شاهد هستیم که بسیج با یک برنامه منسجم و منظم و کارآمد به دنبال این مسئله است و تلاش فراوانی را در این راستا صورت داده است.

ارسال نظرات