به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت.

بهره برداری از مسجد روستای زنگ آباد قروه به همت بسیج سازندگی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسجد روستای زنگ آباد به همت بسیج سازندگی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۸۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه در مراسم بهره برداری از این مسجد اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین از برکات و الطاف الهی برای انقلاب اسلامی ایران بود، زیرا بسیج از ابتدای شکل گیری در همه عرصه‌ها حضور پیدا کرده و با ایفای نقش اول در صحنه‌های سخت، از انقلاب اسلامی مراقبت کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در مقابله با این تهاجم نرم نقش و وظیفه خطیری برعهده دارد و بر اساس فرمایشات امام راحل سپاه از بطن مردم و جامعه بوده و در تمام عرصه‌ها حضوری موفق دارد.

به گفته وی هم اکنون شاهد پیشرفت این نیروی مردمی در تمامی عرصه‌ها هستیم و هر جایی که سپاه و بسیج وارد عرصه شده اند کار‌ها سریع و مطلوب انجام شده است.

سرهنگ شعبانی گفت: از سال ۹۳ تا ۹۶ به همت سپاه پاسداران ۷۰ طرح محرومیت زدایی و مردم یاری و ۱۴ باب مسجد در روستا‌های دوردست و کم برخوردار با اعتبار پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی، مردم و سپاه احداث شده است.

وی گفت: مسجد روستای زنگ آباد با مساحت ۱۵۰ متر مربع با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال احداث شده است و برای ساخت این مسجد ۵۰ درصد از کمک‌های مردمی و ۵۰ درصد از اعتبارات طرح‌های محرومیت زدایی سپاه هزینه شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات