خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

پیروزی جبهه مقاومت تو دهنی محکمی به استکبار بود

فرمانده سپاه کلیبر ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی رزمندگان مقاومت گفت: این پیروزی هدیه خداوند به رزمندگان بود و تودهنی محکمی شد به افرادی که داعش را برای خلق اسرائیل دیگر در منطقه ایجاد کرده بودند.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۸۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: دشمنان دین، سوار بر امواج مسموم شیطانی می خواهند بذر نامیدی بکارند و از تداوم حکومت دینی جلوگیری کنند ولی بصیرت و دشمن شناسی رزمندگان مقاومت کارساز شد و یکبار دیگر به همه فهماند که ما می توانیم.
وی ادامه داد: همه تلاش دشمن القای شعار ما نمی توانیم در جوامع مسلمان است در حالی که بسیج و نیروهای مردمی در کشورهای عراق و سوریه ما می توانیم را به خوبی اثبات کردند البته نیروهای بسیجی ایران از آغاز انقلاب و در عرصه های گوناگون علمی و نظامی این را به اثبات رسانده بودند و این بار نیروی های حشد الشعبی و نیروهای مردمی سوریه بر شعار ما می توانیم مهر تائید زدند.
حاتمی با بیان اینکه حشد الشعبی، حزب الله و انصارلله بومی شده بسیج هستند، اظهارداشت: بسیج و نیروهای مردمی در سرنگونی رژیم طاغوت، کسب رتبه های مختلف علمی، توانای نظامی و دفاعی، توانای نفوذ در میان افکار و اندیشه کشورهای دیگرو امروز نیز در خاموش کردن فتنه شجره خبیثه داعش ثابت کرده که ما به هر کاری اراده کنیم می توانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها