خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

هدف بسیج دفاع از ارزش‌های اسلامی و مردمی است

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج توسط دستور امام راحل بوده است،گفت: بسیج برگرفته از آموزه‌های قرآنی در سال ۵۸ تشکیل یافت و هدف از آن دفاع از ارزش‌های اسلامی و مردمی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۸۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: فرمان تشکیل بسیج به دست معمار کبیر انقلاب و تاکیدات ایشان برای نیروهای بسیج نشان از جایگاه والای آن دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد بسیج نظامی است و در بعد‌های دیگر نیز حضور خود را نشان می دهد، اظهارداشت: در فرمول همه جانبه انقلاب اسلامی بسیج را می‌توان در بعد امنیت، امداد و نجات و حفظ ارزش‌های اسلامی و محرومیت‌زدایی دید که البته کارنامه درخشان نیز داشته است.

گلمحمدزاده فرمایش امام راحل در رابطه با اینکه بسیج لشکر مخلص خدا بوده و شجره طیبه‌ای دارای ریشه عمیق است را مورد اشاره قرار داد و افزود: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی از برکات خداوند تعالی بوده که بر ملت ایران عرضه شده و ما بر این باور داریم که بسیج مستضعفان یکی از برکات انقلاب و امام راحل بر ما است.

وی اذعان داشت: با تهدیداتی که متوجه کشور بوده به صورت مشهود قدرت بازدارندگی بسیج را مشاهده کرده‌ایم چراکه بسیج خود مردم و مجموع آحاد ملت است و همیشه امید دفاع از انقلاب را در سر دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا با اشاره به اندیشه‌های تفکر بسیج بیان کرد: خمیرمایه حرکت اصلی بسیج براساس خدامحوری، ولایت‌مداری، حق‌مداری، تکلیف‌گرایی، ایثار و از خودگذشتگی، شناخت همه جانبه دشمن، مدیریت جهادی، عامل برقراری امنیت، موفقیت بسیج در جبهه‌های نبرد، الگو بودن در منطقه و کشورهای اسلامی است.

گلمحمدزاده با تاکید به اینکه تا زمانی که انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل زنده است به بسیج نیاز داریم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی همیشه دشمن داشته و بسیج سد بزرگی برای مقابله با همه توطئه‌هاست.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی بزرگی است تا تفکر بسیجی را در جامعه یادآور شویم، یادآورشد: تا زمانی که برخی خواستار از بین بردن تفکرات انقلاب اسلامی هستند، باید تفکر بسیج در جامعه وجود داشته باشد.

گلمحمدزاده در تشریح فعالیت‌های بسیج در چهار محور بیان کرد: فعالیت بسیج در راستای جهاد فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و نهادینه‌سازی منویات مقام معظم رهبری، استکبارستیزی و نهادینه شدن آرمان‌های شهدا، کادرسازی برای نظام اسلامی، راه‌اندازی مجامع و شورا توسط نخبگان بسیجی، خدمات‌رسانی و رفع محرومیت‌هاست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها