مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آمل:

سپاه و بسیج در کمک و یاری رسانی به زلزله زده گان کرمانشاه درخشش داشتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تسلیت به مناسبت حادثه دلخراش جان باختن شماری از هموطنان در زلزله گفت: بسیج و سپاه در امر امدادرسانی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۴۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه آمل، حجت الاسلام محمدحسین محمدیان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: عربستان با انتقال نخست وزیر لبنان به کشور خود یک سرقت سیاسی انجام داد و سکوت و عدم موضع آمریکا در این مهم یک خیانت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه حضور این فرد در فرانسه دارای تحلیل های مختلف است، ادامه داد: دشمنان پس از اینکه دیدن داعش در عراق و سوریه شکست خورد قصد دارند ارتباط ایران و لبنان را قطع کنند.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه آمریکا با زیر پا گذاشتن وجدان سیاسی، مانع ورود محموله های کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه شد، افزود:در هر جایی از دنیا حادثه ای رخ می دهد اکثر کشورها کمک هایی به ان منطقه ارسال می کنند اما آمریکا مانع کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه شد.

وی با اشاره به اینکه درخشش سپاه در تمام عرصه ها مهم ترین جلوه تاثیر گذار است، ادامه داد: نقش سپاه در عراق بسیار تاثیر گذار بود و موجب شکست داعش در این کشور شد و اگر امروز حرفی برای گفتن داریم به برکت سپاه است.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه سپاه و بسیح در زلزله اخیر کرمانشاه خوب درخشیدند، افزود: سپاه و بسیح بر خود وظیفه می داند تا در این مواقع ورود کند تا مردم در این مواقع ظرف کمترین مدت در خانه خود آرام بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ما در این زلزله به خوبی ورود کردند و تا حدی که توانستند خدمتگذار بودند، افزود:انتظار داریم مسئولین بعد از گذشت مدت کوتاهی این حوادث را فراموش نکنند و تا پایان راه و تکمیل خانه های این عزیزان آن ها را همراهی کنند.

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: مسئولین بعد از گذشت یک ماه حوادث را فراموش می کنند مانند حادثه پلاسکو و یا حقوق های نجومی که پس از گذشت یک تا دوماه فراموش می شود.               

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها