امام جمعه رستاق:

راه پیروزی به دشمنان تشکیل بسیج مردمی است/بسیج پایگاهی برای گسترش تفکرات نوجوانان و جوانان

امام جمعه رستاق در همایش دیدار بسیجیان شهرستان اشکذر با ائمه جمعه عنوان کرد: بسیج باید یک جایگاه و پایگاه فرهنگی برای گسترش تفکرات نوجوانان و کشف استعداد‌های این افراد باشد.
کد خبر: ۸۹۵۱۷۲۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، همایش دیدار بسیجیان شهرستان اشکذر با ائمه جمعه در کانون خاتم الانبیاء اشکذر برگزار شد.
امام جمعه رستاق در این دیدار بسیج را شجره طیبه دانست و افزود: نهال این شجره طیبه در زمان انقلاب گذاشته شده است که اکنون آن نهال تبدیل به درخت تنومندی شده است که رو در روی ظالمان ایستاده است.
گحجت الاسلام و المسلمین دلاوریگ راه پیروزی به دشمنان را تشکیل بسیج مردمی دانست و ادامه داد: راه پیروزی بر دشمنان تشکیل بسیج مردمی به خصوص بسیج دانش آموزان است، چون همین دانش آموزان هستند که فردای بسیج را می سازند و آن را رهبری می کنند.
امام جمعه رستاق افزود: بسیج وظیفه دارد نیرو‌های ارزشی را فارغ از حزب و گروه‌های مختلف برای پیشبرد برنامه‌های خود جذب کند.
دلاوری عنوان کرد: بسیج باید یک جایگاه و پایگاه فرهنگی برای گسترش تفکرات نوجوانان و کشف استعداد‌های این افراد باشد.
وی در ادامه به حضور پر رنگ بسیجیان در عرصه جبهه و جنگ اشاره کرد و گفت: هم چنان که رهبری فرمودند: باید بسیج را به کشور‌های دیگر نیز صادر کنیم و اکنون شاهد این موضوع در دیگر کشور‌ها هستیم بطوری که خبر‌های فتح و پیروزی را در کشور‌های همسایه به گوش میخورد.
دلاوری در پایان سخنان خود به حضور زنان در عرصه بسیج اشاره کرد و افزود: زنان باید همچون زمان جبهه و جنگ که با حضور خود در پشت جبهه‌ها با کمک رسانی باعث فتح و پیروزی بودند هم اکنون نیز با حضور خود نقشه‌های دشمن را در عرصه جنگ نرم نیز خنثی کنند.
ارسال نظرات