خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

761 مددجوی آذربایجان شرقی کمک‌هزینه ازدواج دریافت کردند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه 761 جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج در شش‌ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است، گفت: برای تهیه این تعداد جهیزیه و هدیه ازدواج دو میلیارد و 256 میلیون تومان از طریق کمک‌های مردمی، خیران و اعتبارات دولتی هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۱۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، خالد سیار کمک‌های خیران را در فراهم کردن زمینه ازدواج آسان فرزندان خانوارهای نیازمند مؤثر دانست و افزود: اکنون 444 نفر از مددجویان تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح کوثر توسط کمیته امداد، بیان کرد: خیران می‌توانند با تأمین لوازم موردنیاز زندگی، نوعروسان را روانه خانه بخت کنند.

سیار افزود: هدف از اعطای کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت ترویج سنت‌های حسنه اسلامی است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان با اعلام اینکه امسال 900 میلیون تومان از طریق صدقات و زکات جمع‌آوری‌شده برای تهیه جهیزیه نوعروسان هزینه شده است، اظهارداشت: در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج خدمات مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی باهدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

سیار بابیان اینکه 286 جهیزیه و هدیه ازدواج مددجویان تحت حمایت مربوط به مناطق محروم استان بوده است، افزود: کمیته امداد با تشخیص و شناسایی نیازهای خانوارها در تأمین هزینه‌های درمان، مسکن، تحصیل فرزندان، ازدواج و جهیزیه، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و اشتغال تا رسیدن مددجویان به خودکفایی کوشش می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها