حضور هندبالیست سنندجی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا

هندبالیست سنندجی در قالب تیم نفت و گاز گچساران به نمایندگی از کشورمان به بیستمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در شهر حیدر آباد هند اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۸۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تیم نفت و گاز گچساران به نمایندگی از کشورمان به بیستمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در هند اعزام شد.

این رقابت‌ها از ظهر روز ۳۰ آبان ماه شهر حیدر آباد هند آغاز شد و نماینده کشورمان در نخستین بازی خود با حساب ۳۶ بر ۲۹ بازی را تیم الدحیل قطر واگذار کرد.

کامران نصرتی هندبالیست صاحب نام سنندجی در قالب تیم نفت و گاز گچساران به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارد.

این ورزشکار سنندجی در سال ۲۰۱۰ در رده سنی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور امارات عنوان نخست را کسب کرد و همراه با دیگر ملی پوشان جایگاه اول را بدست آورد.

کامران نصرتی در سال ۲۰۱۰ میلادی در کشور پرتغال در رقابت‌های هندبال جهانی دانش آموزی عنوان دوم را کسب کرد و همچنین در همین مقطع در مسابقات سال ۲۰۱۱ ماکائو نیز به مقام اول دست یافت.

هندبالیست پر افتخار سنندجی در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ در کره جنوبی با ایستادن در سکوی سوم حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۱ جوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

گفتنی است: بیستمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با حضور ۹ تیم برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه پنج و چهار تیمی تا روز نهم آذرماه به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات