خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان خبر داد

پیشرفت 75 درصدی بنای امامزاده ابراهیم(ع) تویسرکان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان گفت: بنای امامزاده ابراهیم (ع) سرابی این شهرستان دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی است که در سال جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۹۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

پیشرفت 75 درصدی بنای امامزاده ابراهیم(ع) تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا نوروزی ضمن گرامیداشت دهه وقف اظهار کرد: امروز همزمان با پنجمین روز از دهه وقف سه امامزاده زید (ع)، ابراهیم (ع) سرابی و هارون (ع) مورد بازدید قرار گرفتند.

وی افزود: عملیات عمرانی امامزاده زید (ع) از سال گذشته آغاز شده و تاکنون 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بنای این امامزاده کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: برای اتمام کامل عملیات عمرانی 500 میلیون دیگر نیاز است و در سال آتی به بهره برداری می رسد.

وی همچنین در طی بازدید از عملیات عمرانی امامزاده ابراهیم (ع) سرابی، خاطرنشان کرد: بنای این امامزاده دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی است که 350 میلیون تومان هزینه شده است.

نوروزی اظهار کرد: بنای امامزاده ابراهیم (ع) در سال جاری به بهره برداری می رسد و 100 میلیون تومان برای اتمام آن نیاز است.

وی گفت: امامزادگان مامن و پناهگاه مردم بوده و برای ما امنیت و آرامش فکری را به ارمغان می آورند و بقاع متبرکه باید به زیباترین اماکن سطح شهر و روستاهای شهرستان تبدیل گردند .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان افزود: دیدار با خانواده های شهدا، خانواده های وقف و غبار روبی مزار شهدا و امامزادگان این شهر از برنامه های دهه وقف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات