رزمنده زنجانی، عاقبت بخیر شد

شهید خیرالله صمدی، سومین شهید مدافع حرم استان زنجان، به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۹۴۹۳۱۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهید خیرالله صمدی از پیشکسوتان تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان که چهارشنبه هفته گذشته بر اثر اصابت ترکش خمپاره در محور بوکمال مجروح شده بود، در حین انتقال به پشت جبهه به فیض شهادت نایل آمد.

وی سومین شهید مدافع حرمی است که از استان زنجان در راه دفاع از حرم به فیض شهادت نائل می‌آید.

این شهید عزیز که تجربه حضور در هشت سال دفاع مقدس از اسلام و میهن را داشت، به درجه جانبازی رسیده بود.

به گفته سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان، شهید صمدی در اکثر عملیاتهای دفاع مقدس حضور داشتند که پس از آن بمدت 6 سال در شهر مرزی بانه مشغول مبارزه با اشرار و ضد انقلاب در شمالغرب کشور بودند.

وی یک فرزند پسری 26 ساله و یک فرزند دختری 7 ساله دارد.

اطرافیان او از او به عنوانی فردی گره ‌گشا و مردم ‌دار یاد می‌کنند؛ کسی که هر زمان فردی از نزدیکانش مشکلی داشت اولین داوطلبی بود که او را از یاری می‌کرد و هرگز اجازه نمی‌داد غمی در دل اطرافیانش باقی بماند.

ویژگی‌های منحصر به فرد او به عنوان سومین فرزند مادر از چنان جایگاهی برخوردار بود که مادر وی علاقه بسیاری نسبت به او داشته و حالا نیز بعد از شهادت این علاقه بیشتر خود را نشان می‌دهد.

یکی از دیگر از بستگان شهید خیر‌الله صمدی گفت: وی هیچ وقت از جنگ و دشمن ترسی نداشت و همیشه به دنبال دفاع از میهن و حق بود به همین دلیل اگر مرگ او به هر نحوی جز شهادت اتفاق می‌افتاد همه ما تعجب می‌کردیم؛ او به واقع شایسته شهادت بود و حالا به آرزوی خود رسید.

ارسال نظرات