مسؤل سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان:

زنجان در کشاورزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

زنجان ظرفیت‌های کشاورزی خوبی دارد و در این راستا ظرفیت‌های استان شناسایی شده و جزو استان‌هایی است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ولی از عدم وجود صنایع تبدیلی رنج می برد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۹۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤل سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان در نشست خبری همزمان با هفته بسیج گفت: جشنواره جهاد گران علم و فناوری باهدف تجلیل از سرآمدان علم و فناوری در هفته بسیج در زنجان برگزار می شود.

سرهنگ عباس بابایی از اجرای برنامه جشنواره جهادگران بسیج خبر داد و افزود: تقدیر از برگزیدگان علمی پایگاه‌های بسیج، برپایی نمایشگاه اختراعات و ابتکارات نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته بسیج است.

وی بابیان اینکه در این جشنواره از ۱۵ پایگاه علمی در استان زنجان تجلیل می‌شود، اظهار داشت: همچنین در حاشیه این جشنواره نمایشگاه اختراعات و ابداعات تولیدی توسط نخبگان بسیجی برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان تصریح کرد: در این جشنواره دوکتاب در خصوص اقتصاد مقاومتی که توسط خانه نخبگان بسیجی تدوین شده رونمایی می‌شود.

سرهنگ عباس بابایی افزود: در هفته بسیج نیز بخشی از دستاوردهای سازمان که رونمایی از داروی ضد صرع، داروی کاهنده چربی خون، نمایی از محصول اکسید مس که دارای تولید انبوه است، تولید و رونمایی از سیستم مدیریت توان کولرهای آبی برای صرفه جویی در مصرف برق و  توربین بادی از جمله برنامه‌هایی است که طی هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری بازدیدهای علمی که یکی از محورهای اصلی توسعه، علمی است که می تواند ما را در برابر زیاده خواهی دشمنان حفظ کند و مولفه های ایمان، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی به عنوان اصلی ترین راهبرد برای رسیدن به تمدن اسلامی مورد تاکید است.

مسؤل سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان زنجان همچنین از رونمایی کتاب صنایع تبدیلی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: زنجان ظرفیت‌های کشاورزی خوبی دارد و در این راستا ظرفیت‌های استان شناسایی شده و جزو استان‌هایی است که حرف‌های زیادی  برای گفتن دارد ولی از عدم وجود صنایع تبدیلی رنج می برد در این کتاب ظرفیت‌های استان را شناسایی کردیم.

ارسال نظرات