خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج؛

سپاه آذرشهر 150عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می کند

فرمانده سپاه آذرشهر در آستانه هفته بسیج با اشاره به لزوم بزرگداشت هفته بسیج گفت: بیش از 150 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۰۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

 بهمن فتح زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بسیج را مظهر پایداری و توانمندی داخلی دانست و افزود: با امید و توکل به خدا کار غیر ممکنی برای دریای خروشان بسیجی ها وجود ندارد.

وی بسیج را نیرویی توانمند در همه عرصه ها توصیف و بیان کرد: باید از ظرفیت های بسیج در عرصه های مختلف کشور استفاده کرد.

فتح زاده با اشاره به توان نیروهای داخلی در حل مشکلات کشور، اظهار کرد: یکی از سازمان های توانمند کشور که تاکنون از پس وظایف محوله سربلند بیرون آمده است بسیج است.

وی بسیج را نیرویی مردمی و از بطن مردم خواند و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم پای انقلاب ایستاده اند انقلاب آسیب ناپذیر است و یکی از جلوه های همبستگی مردم با انقلاب، نیروی عظیم بسیج است.

فتح زاده هدف هجمه های بیشمار دشمنان علیه بسیج را حاکی از خطری دانست که دشمنان از طرف بسیج بر علیه خود احساس می کنند.

وی با اشاره به پیشروی های چشمگیر جبهه مقاومت در ریشه کردن داعش، افزود: به لطف خدا امروز داعش نفس های آخرش را می کشد و این توفیق حاصل نشده است مگر با همراهی و همگامی مردم در مبارزه با داعش و این همراهی با الگو گیری از نیروی بسیج جمهوری اسلامی ایران است.

فتح زاده در ادامه به تشریح برنامه هایی که در طول هفته بسیج در آذرشهر برگزار می شود پرداخت و اضافه کرد:  مهم ترین برنامه های هفته بسیج امسال دیدار با ائمه جمعه، برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، برگزاری نشست های عقیدتی سیاسی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و افتتاح پایگاه است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها