برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت پیامبر اکرم (ص) در مریوان

مراسم بزرگداشت رحلت جانگداز پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور مردم و مسئولین در مسجد جامع مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۱۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت رحلت حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) در مسجد جامع مریوان با حضور ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان، فرماندهان سپاه و ارتش، رئیس مرکز بزرگ اسلامی و تنی چند از مسئولین شهرستان مریوان برگزار شد.

در این مراسم ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان با تسلیت رحلت جانگداز پیامبر رحمت و مهربانی‌ها به امت بزرگ اسلام، گفت: الگو گیری از سیره و منش پیامبر بزرگوار اسلام در برخورد با آحاد جامعه تنها مؤلفه راهبردی برای تحکیم پایه‌های وحدت در جامعه اسلامی و بین مسلمانان است.

وی افزود: وجود پیامبر اکرم (ص) در زمان حیات ایشان مایه خیر و برکت امت اسلامی بود و بعد از رحلتش نیز این خیر و برکت مایه یکپارچگی جهان اسلام شده است.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه اسلام بر اساس حقوق بشر و مجموعه‌ای از رفتار‌های نیک و پسندیده شکل گرفت و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: حادثه ناگوار و غمناک زلزله کرمانشاه نشان داد مردم مسلمان با چه همت و انگیزه‌ای در حال جمع آوری کمک به مردم زلزله زده هستند.

وی ادامه داد: مردم مریوان و کردستان در دو روز اخیر وظیفه دینی و شرعی خود را در برابر هموطنان خود در استان کرمانشاه انجام دادند و به عنوان امام جمعه شهر مریوان لازم است از همه مردم مریوان تشکر و قدردانی کنیم چرا که مردم بدون اینکه به ان‌ها گفته شود خود به میدان آمدند و به هموطنان خود بی ادعا کمک کردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات