خطیب نماز جمعه هرات:

مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مشکلات زلزله‌زدگان داشته باشند

امام جمعه هرات با اشاره به زلزله غرب کشور این حادثه را امتحان و آزمون الهی از طرف خدواند متعال عنوان و اظهار داشت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مشکلات زلزله‌زدگان داشته باشند و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۴۸۸۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام محمد علی جعفری امام جمعه هرات در خطبه‌های نماز جمعه اظهارداشت: تقوا دژ و حفاظ از آتش جهنم است و انسان را از رسوایی در محضر خالق نگه می‌دارد، به انسان قداست و پاکی می‌دهد.

خطیب نماز جمعه هرات با تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانگداز پیامبراعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع)گفت: دلیل انتخاب و برگزیده شدن پیامبر اکرم (ص) پاک کردن ذات بشریت از تمام آلودگی‌ها و جهالت‌ها بود.

وی فلسفه بعثت پیامبر (ص) را خواندن آیات الهی برای مردم و دادن تزکیه نفس به بشریت عنوان کرد.

جعفری ارتحال پیامبر اکرم (ص) را مصیبتی عظیم برای مسلمانان عنوان و خاطر نشان کرد: بعد از پیامبر انحرافات زیادی در اسلام به وجود آمد که هنوز آثار این انحرافات مسلمانان را آزار میدهد که نمونه آن همینجنگ‌های منطقه خاورمیانه که بین کشور‌های مسلمان در حال انجام است.

امام جمعه هرات در ادامه با اشاره به زلزله غرب کشور این حادثه را امتحان و آزمون الهی از طرف خدواند متعال عنوان و اظهار داشت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مشکلات زلزله‌زدگان داشته باشند و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی افزود: زلزله اخیر اوج نوعدوستی و وحدت مردم ایران را به تمام جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام جعفری ضمن گرامیداشت هفته بسیج؛ بسیجیان را نیرو مخلص خدا معرفی و خاطر نشان کرد: بسیج رکن قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه هرات اظهار داشت: امروز بسیج با حضور در عرصه‌های نظامی، علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پشتوانه عظیمی برای نظام و کشور محسوب می‌شود.
ارسال نظرات