امام جمعه موقت اردکان:

بسیج مدافع اسلام و انقلاب است

امام جمعه موقت اردکان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مدافع اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۷۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و حضرت امام رضا (علیهم السلام) بر الگوبرداری از این بزرگواران در زندگی تأکید کرد و اظهار داشت: مهمترین اصل زندگی پیامبر اسلام تشکیل حکومت دینی و حفظ آن بود و ما امروز مفتخریم که با تشکیل جمهوری اسلامی بر مبنای ولایت فقیه که همان اصل حکومت اسلامی است توانستیم حکومت دینی را برپا کنیم.
وی با اشاره به برگزاری حرکت معنوی راهپیمایی با شکوه اربعین گفت: ما در هیچ جای دنیا راهپیمایی با این عظمت سراغ نداریم، اما متأسفانه بلاد کفر این حرکت عظیم را پوشش ندادند، زیرا در راستای اهداف آن‌ها نیست. مستکبران عالم چیزی که در راستای اهداف آن‌ها باشد را با تمام توان و قدرت و با استفاده از رسانه‌های خود آن را پوشش می‌دهند.
امام جمعه موقت اردکان با تسلیت حادثه زلزله در غرب کشور و ابراز همدردی با مردم مناطق زلزله زده اظهار داشت: عمق این حادثه قابل درک نیست، زیرا تا کسی در چنین موقعیتی قرار نگیرد نمی‌تواند آن را درک کند.
وی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های همه مسئولین و مردم در جهت امدادرسانی به زلزله زدگان بر تأمین نیاز‌های آنان تأکید کرد و افزود: در حال حاضر مردم این مناطق به وسائل گرمایشی نیاز مبرمی دارند که عموم مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ها در این کار سهیم باشند. مقام معظم رهبری تأکید کردند که با روحیه جهادی نیاز‌های مناطق زلزله زده غرب کشور مرتفع شود.
حجت الاسلام حسینی پور در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با بسیج گفت: ما هرچه داریم از بسیج است. بسیج با استفاده از نیرو‌های کارآمد و میدانی خود مدافع اسلام و انقلاب است و تا بسیج وجود دارد اسلام و انقلاب هم وجود دارد. انشاالله که همه بسیجی باشیم.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های مسئولین با هدف شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: آسیب‌هایی مانند اعتیاد، حاشیه نشینی، نقاط بحران شهری، فساد اخلاقی، طلاق، بیکاری، فقر، خانواده نابسامان، سرقت، کودکان کار، فحشا، دختران فراری، همسر آزاری، خودکشی، ترک تحصیل و مهاجرت از جمله مهمترین آسیب‌هایی هستند که جامعه ما را تهدید می‌کند. ما باید موضوع فساد اخلاقی در جامعه و خانواده‌ها را جدی بگیریم.
امام جمعه موقت اردکان در خصوص تجدید نظر در مورد برجام گفت: دنیا نیز پذیرفته است که برجام قابل مذاکره نیست و به همین خاطر دشمنان بر روی توان موشکی و قدرت دفاعی ایران دست گذاشته اند و خواستار مذاکره در این مورد شده اند که متأسفانه بعضی از افراد نیز از مذاکره در این مورد استقبال کرده اند، اما آن‌ها بدانند که این توان موشکی ما قابل مذاکره نیست.
وی با اشاره به بودجه دفاعی ۷۰۰ میلیارد دلاری آمریکا افزود: این کشور صد‌ها میلیارد دلار برای خرید تجهیزات نظامی به عربستان و اسرائیل کمک می‌کند، ولی در مقابل ارتقای توان موشکی ایران می‌ایستد. جوانان غیرتمند و هوشمند ما با اتکا به توان داخلی به این قدرت دست یافته اند. آن‌ها می‌خواهند که ما از دشمنی با اسرائیل و کمک به جبهه مقاومت دست برداریم.
ارسال نظرات