امام جمعه قیدار:

الگوسازی برای نسل جوان از اسطوره های دفاع مقدس با ساماندهی مزار شهدا

ساماندهی مزار شهدا و المان سازی برای شهدای گمنام گامی در راستای الگوسازی و آشناسازی نسل جوان با اسطوره های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۸۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه قیدار در جلسه مشترک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: یادمان شهدای گمنام و ساماندهی مزار شهدای شهرستان خدابنده با وصف عزت و کرامت شهیدان ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه دستگاههای اجرایی می باشد.

حجت الاسلام موسوی افزود: ساماندهی مزار شهدا و المان سازی برای شهدای گمنام گامی در راستای الگوسازی و آشناسازی نسل جوان با اسطوره های دفاع مقدس است .

فرماندار شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ما عزت، امنیت و استقلال خود را مدیون خون شهدا هستیم ، گفت: بحث ساماندهی مزار شهدا بویژه شهدای غریب گمنام را وظیفه بدون منت همگان ، و کلیه مدیران دستگاههای اجرایی را ملزم به همکاری در زمینه های مالی و معنوی اجرای این طرح می باشد.

میرزایی افزود: شهادت عالی ترین رستگاری برای یک مؤمن است ، ساماندهی مزار شهدا را یکی از فعالیتهای مهم برای زنده سازی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

در ادامه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان هدف از تشکیل جلسه را با توجه به شأن و منزلت شهدا ، ساماندهی مزار شهدا و ساخت المان در شهرستان خدابنده عنوان کرد وگفت: مزار شهیدان دارالشفای آزادگان و دلسوختگان و مرکزی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و قطب فرهنگی خواهد بود .

مهدیخانی تحقق این امر را منوط به همکاری کلیه دستگاههای اجرایی ، کمکهای محلی ، بومی و خیرین و تأمین خدمات رسانی جانبی را توسط دستگاههای خدمات رسان اعلام داشت و به تلاش و همت همگانی برای رفع مشکلات ساخت المان و بهره برداری آن حداکثر تا سوم خرداد سال ۹۷ تاکید کرد.

گفتنی است، جلسه مشترک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادمان شهدای گمنام و ساماندهی مزار شهدای شهرستان خدابنده به ریاست حمید میرزایی فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات امام علی (ع) برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات