کتابدار موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد تاکید کرد:

لزوم اهمیت دادن طلاب به مطالعه کتب فرامتنی

وی در ادامه افزود: در این راستا سامانه کتابداری باید برای طلاب راهگشا باشد چرا که از این طریق طلاب می توانند از منابع وکتب موجود در کتابخانه های تمام حوزه های علمیه کشور اطلاع یابند ومطالب خود را از این راه بهتر پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۳۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به مناسبت هفته کتاب، طی نشستی با حضور کتابدار وطلاب موسسه آموزش عالی حوزوی میبد، بر اهمیت کتاب وکتابخوانی تاکید شد.
در ابتدای این نشست  «فاطمه دهقانی» کتابدار این موسسه ضمن بیان لزوم اهمیت مطالعه کتب گفت:: اگر طلاب مجهز به فن آوری روز باشند انگیزه آن‌ها برای مطالعه کتاب بیشتر خواهد شد و گاهی اوقات معرفی یک سایت یا سامانه می‌تواند در ایجاد انگیزه در جهت مطالعه به ما کمک کند.
وی در ادامه افزود: در این راستا سامانه کتابداری باید برای طلاب راهگشا باشد چرا که از این طریق طلاب می‌توانند از منابع وکتب موجود در کتابخانه‌های تمام حوزه‌های علمیه کشور اطلاع یابند ومطالب خود را از این راه بهتر پیگیری کنند.
مسئول کتابخانه طوبی این موسسه در پایان به یکی دیگر از فواید سامانه کتابداری اشاره نمود و اظهار داشت: با آشنایی با این سامانه می‌توان کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های استان وشهر خود را رصد کرد وبا دادن موضوع کتاب یا نویسنده آن به راحتی از منابع موجود با خبر شد که این مهم می‌تواند در امر نوشتن تحقیقات وپایان نامه‌ها ومقالات به طلاببسیارکمک نماید.
در ادامه این نشست از طرف مدیر موسسه از کتابدار ومنظم‌ترین طلبه در امور کتابخانه واهداکنندگان کتاب به کتابخانه طوبی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات