خبرهای داغ:
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی:

۱۱۰ امدادگر هلال احمر آذربایجان غربی عازم مناطق زلزله زده غرب کشور شدند

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: بامداد امروز ۱۱۰ نفر امدادگر هلال احمر آذربایجان غربی عازم مناطق زلزله زده غرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۶۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عباس جعفری با اشاره به اقدامات استان آذربایجان غربی در روند کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار داشت: در اولین ساعات پس از وقوع زلزله نیروهای امدادی آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: اگرچه استان آذربایجان غربی هم جزء استان‌هایی است که زلزله در آن رخ داد هم چنانکه این رخداد در آذربایجان شرقی، زنجان، کرمانشاه، کردستان خوزستان ایلام کرمانشاه و بسیاری از دیگر استان‌ها نیز احساس شد.

 مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی اظهار داشت: ساعت سه و 30 دقیقه بامداد امروز 110 امدادگر هلال احمر در قالب تیم‌های  واکنش سریع، آواربرداری، اسکان اضطراری سریعاً با تمامی امکانات و تجهیزات به منطقه ثلاث باباجانی استان کرمانشاه اعزام شدند.

جعفری گفت: صبح امروز نیز ده نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به همراه یک بالگرد و سه عدد آمبولانس به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کلیه نیروهای امدادی استان آذربایجان غربی آمادگی کامل برای هرگونه کمک به مناطق زلزله زده را دارد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه تعداد نیروهای امدادی در استان کافی است و مردم از مراجعه به مراکز هلال احمر برای خدمات رسانی خودداری کنند.

 

ارسال نظرات